(Poistunut julkaisusta)

Ticketmaster Suomi rekrytoi asiakaspalvelun ammattilaista
Ticketmaster Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.6.2019
Ticketmaster Suomi Oy
Sotainvalidien Veljesliitto perusti Lippupalvelun vuonna 1945 ja vuodesta 2016 alkaen olemme toimineet nimellä Ticketmaster Suomi. Kuulumme kansainväliseen Ticketmaster-konserniin, joka on osa maailman suurinta viihdeteollisuuden yritystä Live Nation Entertainment Inc:ia. Ticketmaster myy vuosittain noin 530 miljoonaa lippua urheilu-, kulttuuri-, viihde- ja teatteritapahtumiin 29:ssa maassa. Tällä lukemalla Ticketmaster on maailman suurin toimija alalla, ja lisäksi Ticketmasterin verkkokauppa on maailman kymmenen suurimman verkkokaupan joukossa. www.ticketmaster.fi
Toimenkuva
Jatkuvan kasvun myötä asiakkaamme Ticketmaster hakee vahvistusta asiakaspalvelutiimiin Helsingin ydinkeskustaan. Tarjoamme mielenkiintoisen viihde- ja vapaa-ajan toimialan työympäristön sekä näköalapaikan tapahtumamaailman huipulta.

Pääset mukaan huipputyyppien tiimiin, johon etsimme rentoa ja iloista kollegaa, joka ei turhia jännittele. Tiimi vastaa tapahtumien lipunmyynnin suunnittelusta ja teknisestä toteutuksesta yhdessä tapahtumajärjestäjien kanssa. Tarjoamme järjestelmätukea asiakkaillemme ja jakelukanavillemme, sekä toimimme asiantuntijaroolissa tapahtumissa. Työpäivästämme suurin osa kuluu järjestelmien parissa. Teemme asiakaspalvelutyötä, jossa pääset suunnittelemaan ja ratkomaan ongelmia hektisen arjen keskellä. Tapahtuma-alalla työajat vaihtelevat, joten olemme töissä myös toimistoaikojen ulkopuolella. Mahtavan porukan lisäksi, tarjoamme erittäin tuntuvat työsuhde-edut.
Odotamme sinulta
B-2-B asiakaspalvelun ammattilaisena tehtäviisi sisältyvät:

- korkealaatuisen ja monipuolisen asiakaspalvelun tuottaminen tapahtumajärjestäjille
- jokapäiväinen järjestelmätyö sekä järjestelmätuki asiakkaille ongelmanratkaisuiden parissa
- tapahtumien lipunmyynnin suunnittelu ja konfigurointi lipunmyyntijärjestelmään
- asiantuntijana/kouluttajana toimiminen myynti- ja koulutustilanteissa, tapahtumissa
- lipunmyynnin asiantuntijarooli tapahtumissa

Tehtävässä menestyvällä henkilöllä on:

- asennetta ja persoonaa, jonka avulla joustat ja pärjäät tilanteessa kuin tilanteessa
- taidot palvella kaikenlaisia asiakkaita laadulla ja asiakaspalveluhenkisellä Asenteella
- kiinnostusta järjestelmätyöhön ja kykyä omaksua järjestelmiä tehokkaasti
- oma-aloitteellisuutta koska odotamme sinulta kykyä kysyä ja uskallusta kohdata haasteita
- kykyä toimia kovassakin paineessa sekä valmiutta työskennellä joustavasti myös toimistoajan ulkopuolella
- erinomaista suullista ja kirjallista ulosantia suomeksi sekä sujuvaa englannin kielen taitoa
- aikaisempi kokemus B2B-asiakaspalvelusta tai järjestelmätuesta luetaan eduksi
Muut tiedot
Hae paikkaa pikaisesti, kuitenkin viimeistään 14.7.2019. Liitä hakemukseen palkkatoiveesi, erillinen CV:si ja suosittelijoiden yhteystiedot.

Työt alkavat sopimuksen mukaan elokuussa.
Kesto
Toistaiseksi voimassa oleva
Lisätietoja
Tiina Sandell, Tiina.Sandell@vmp.fi, 0403075109
Hakeminen
Hae paikkaa viimeistään 14.07.2019 mennessä.