(Poistunut julkaisusta)

Terveysmestari, hoidontarpeen arviointi
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.1.2019

Pohjola Sairaala on terveyden ja hyvinvoinnin toimija, jossa jokainen saa olla mukana kehittämässä uutta asiakkaan hyväksi. Toimintaamme ohjaa hoidon vaikuttavuus ja ylivertainen asiakaskokemus. Asiakas on toimintamme keskiössä. Tehokkaan hoitopolun ansiosta asiantuntijamme voivat keskittyä asiakkaan hoitamiseen ja tarjoamaan asiakkaillemme viipymättä oikea-aikaista ja oikeanlaista hoitoa, enemmän terveitä päiviä. Meillä on rohkeus ja mahdollisuudet toimia uudella tavalla. Haastamme itsemme kehittämään palveluitamme jatkuvasti, jotta voimme tarjota asiakkaillemme ylivertaista terveyshyötyä. Olemme kotimainen yritys ja kuulumme ryhmään, jonka omistavat asiakkaat.

Etsimme Pohjola Terveysmestari –palvelun kasvun myötä Tampereelle

Terveysmestareita

Tehtävästä

Terveysmestarina olet asiakkaan ensimmäinen kontakti Pohjola Sairaalan palvelukokonaisuudessa. Terveysmestari -palvelussa tarjoamme asiakkaille puhelimitse ja chatin kautta mm. terveysneuvontaa, ensihoitoa sekä asiakkaan tarpeen vaatiessa ohjaamme eteenpäin oikean asiantuntijan luokse. Palvelemme asiakkaita joka päivä klo 7-23 ja työtä teemme kahdessa vuorossa.

Mitä odotamme sinulta

Olet hyvillä vuorovaikutustaidoilla varustettu ja haluat auttaa asiakkaita hoidon ensivaiheessa. Sinulle on luontevaa luoda omalla ammattitaidollasi lämmin ja myönteinen asiakaskokemus sekä kykenet kuuntelemaan ja ymmärtämään asiakasta puhelimessa. Viihdyt muutoksessa, sillä palvelumme on vasta alkuvaiheessa ja kasvamme kovaa vauhtia. Haluat myös omalta osaltasi aktiivisesti mukaan palvelun kehittämiseen ja halutessasi myös pääset tuomaan omia ajatuksia ja näkemyksiä sen parantamiseksi.

Tehtävän edellytyksenä on hoitoalan koulutus ja vähintään vuoden työkokemus terveydenhuollosta sekä kokemus hoidontarpeen arviointi- tai päivystysluontoisesta palvelusta. Suomalaisen henkilövakuuttamisen tunteminen ja työkokemus puhelin- tai chatpalvelusta auttavat sinua menestymään tässä tehtävässä. Lisäksi pystyt palvelemaan asiakkaita sujuvasti suomen kielellä. Hyvä englannin kielen sekä ruotsin kielen taito on etuna työssä.

Tarjoamme

Pääset mukaan energiseen yrityskulttuuriin ja saat ympärillesi aktiivisen ja kannustavan työyhteisön. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja merkityksellisen roolin osana moniammatillista työyhteisöä. Pohjola Sairaala kuuluu OP Ryhmään ja sen kautta myös merkittävät työsuhde-edut ovat käytössäsi. Työntekijät pääsevät kehittämään ja kehittymään ja jokaisella on mahdollisuus vaikuttaa toimintaamme. Asiakas on meille tärkeässä roolissa, joten pääset tuottamaan asiakkaille ensiluokkaista asiakaskokemusta hoidon ensivaiheessa.

Työkulttuuriimme kuuluu, että teemme työtä koko sydämellä. Mikäli haluat tutustua tarkemmin mitä se tarkoittaa, niin voit käydä katsomassa aiheesta videon tästä.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, niin voit olla yhteydessä palvelupäällikkö Emma Järviseen puh 045 1255 355 tai sähköpostilla emma.jarvinen@pohjola.fi.

Jos taas vakuutimme sinut jo siitä, että tätä mahdollisuutta ei kannata jättää väliin, voit hakea tehtävään 20.1.2019 mennessä oheisen linkin kautta kertomalla meille motivaatiostasi ja osaamisestasi. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan yritysyhteydet, teetetään huumausainetesti ja terveyskysely sekä Valviran tarkastus.