(Poistunut julkaisusta)

Telian palveluneuvojia Fuengirolaan
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.10.2020

Haaveiletko urasta ulkomailla vakaassa suomalaisessa yrityksessä? Tahdotko päästä kehittämään asiakaspalvelutaitojasi sekä kasvamaan myynnin ammattilaiseksi? Kiinnostaako sinua pitkäaikainen työ, jossa työskentely myös etänä on mahdollista?

Jos nyökkäsit kolmesti, saatat olla tiimimme tuleva jäsen!
Me Baronalla, Fuengirolan palvelukeskuksessa, toivomme löytävämme joukkomme vahvistukseksi motivoituneita ja ulospäinsuuntautuneita palveluneuvojia Telian tiimiimme alkuvuoden aloituksiin!

Oletko motivoitunut ja valmiina lähtöön Espanjan auringon alle? Etsimme sinua, myynnillistä asiakaspalvelijaa, Telian tiimiimme Baronan Fuengirolan palvelukeskukseen.

Seuraavat aloitusryhmämme aloittavat tammi-, helmi ja huhtikuussa 2021 ja meillä on useampi paikka avoinna uusille työntekijöille Telian kuluttaja-asiakaspalvelutiimissämme. Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen Aurinkorannikon suurimmassa suomalaisia työllistävässä yrityksessä, jossa pääset osaksi energistä työyhteisöämme ja kehittymään monikanavaisen asiakaspalvelun sekä myynnin superosaajaksi. Työsuhde on mahdollista solmia kokoaikaiseksi tai osa-aikaiseksi, oman tilanteesi mukaan. Toivomme, että voit sitoutua tehtävään vähintään vuodeksi.

Tehtäväsi palveluneuvojana

Tekemisemme perustuu ammattitaitoisesti hoidettaviin asiakaskohtaamisiin. Palveluneuvojanamme, sinä tarjoat ensiluokkaista asiakaspalvelua puhelimen ja chatin välityksellä Telian kuluttaja-asiakkaille viikon jokaisena päivänä 24/7. Työhösi kuuluu mm. erilaisten ongelma- ja häiriötilanteiden ratkomista, Telian tuote- ja palveluneuvontaa, laskutukseen liittyvien asioiden selvitystä sekä Telian tuotteiden ja palveluiden myymistä. Asiakkaat ottavat sinuun yhteyttä, ja erinomaisen asiakaspalvelun lomassa kartoitat aina asiakkaan kokonaistilanteen myynnillisellä otteella.

Sopisitko tiimiimme?

Jos sinulta löytyy myyntihenkisyyttä ja rautainen asiakaspalveluasenne, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö. Työssäsi hoidat asiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti ja ripeästi, joten onkin erittäin tärkeää, että vuorovaikutustaitosi ovat erinomaiset ja käytät järjestelmiä sekä tietokonetta sujuvasti. Arvostamme englannin kielen taitoasi ja ruotsin kielen osaaminen on eduksesi, muttei välttämättömyys.

Työt alkavat kattavalla perehdytyksellä, joten valmis operaattorialan osaaja sinun ei tarvitse olla. Tärkeintä on asenne ja halu kehittyä myynnillisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi!

Työajat ja palkkaus

Työsuhde on kokoaikainen ja työaika 39 tuntia viikossa sovitusti aamu- ja iltavuoroissa. Voit myös työskennellä osa-aikaisesti niin halutessasi. Pääasiassa työvuorot sijoittuvat ma-su klo 7.00-23.00 välille, edellytämme kuitenkin sinulta mahdollisuutta vuorotyöhön. Meillä voit työskennellä etänä noin puolet työajasta!

Palkka määräytyy paikallisen telecenter-alan työehtosopimuksen mukaisesti ja maksamme työstä kiinteää kuukausipalkkaa. Lisäksi maksamme suoritepalkkiota tehokkuudesta sekä myynnistä perustuen päivittäiseen tekemiseesi, joten voit omalla panoksellasi vaikuttaa siihen, millaiseksi kuukausiansiosi muodostuu.

Osaksi baronalaisten yhteisöä

Meillä Baronalla on Fuengirolassa yli 220 työntekijää, jotka työskentelevät palvelukeskuksessamme erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office -tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä. Toimistomme sijaitsee aivan Fuengirolan keskustan tuntumassa, 10 minuutin kävelymatkan päässä juna-asemalta, joten työpaikalle kulkeminen on vaivatonta.

Erityistä kiitosta työntekijöiltämme ovat saaneet erilaiset henkilökuntaetumme sekä yhteinen virkistystoimintamme rantapilateksesta vuoristovaelluksiin ja museovierailuihin. Lisätietoa meillä työskentelystä voit katsoa webinaaristamme "Usein kysytyt kysymykset": https://youtu.be/MqEVD91kUbI .

Kaipaatko uusia maisemia, uutta yhteisöä ja uusia haasteita? Älä enää mieti, vaan jätä hakemuksesi! Olemme sinuun ensin yhteydessä sähköpostitse, joten seuraathan sähköistä postilaatikkoasi.

Haluatko tietää tehtävästä tai myöhemmistä aloitusryhmistä vielä lisää? Tiimiesimies Carita Räihä vastaa kysymyksiisi arkisin klo 12-18 Suomen aikaa numerosta +358503221963.