(Poistunut julkaisusta)

Telian palveluneuvojia Baronalle Fuengirolaan, syksy 2019
Barona Fuengirola

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.5.2019

Haetko pitkäaikaista työtä Aurinkorannikolta, jossa pääset kehittämään asiakaspalvelutaitojasi sekä kasvamaan myynnin ammattilaiseksi? Olisitko sinä seuraava vahvistuksemme Telian kasvavaan asiakaspalvelutiimiimme Baronan Fuengirolan asiakaspalvelukeskukseen?

Haku syksyn aloitusryhmiimme on nyt auki!

Etsimme syksyllä alkaviin koulutusryhmiimme Telian kuluttaja-asiakaspalveluun tekijöitä, jotka ovat kiinnostuneita työskentelemään pitkäaikaisesti Baronalla Espanjan lämmössä. Työt alkavat kattavalla perehdytyksellä, joten valmis operaattorialan osaaja sinun ei välttämättä tarvitse olla. Tärkeintä on asenne sekä halu oppia ja kehittyä työssään!

Seuraavat aloitusajankohdat ovat 2.9. ja 23.9. Lisäksi myös loka-ja marraskuussa tulee olemaan aloitusryhmiä. Kerrothan hakemuksessasi, milloin olisit valmis aloittamaan työskentelyn.

Mitä Telian kuluttaja-asiakaspalvelussa tehdään?

Palveluneuvojamme tarjoavat ensiluokkaista asiakaspalvelua puhelimen ja chatin välityksellä Telian kuluttaja-asiakkaille viikon jokaisena päivänä 24/7. Työhösi kuuluu mm. erilaisten ongelma- ja häiriötilanteiden ratkomista, Telian tuote- ja palveluneuvontaa tai laskutukseen liittyvien asioiden selvitystä. Asiakkaat ottavat sinuun yhteyttä, joten erinomaisen asiakaspalvelun lomassa kartoitat aina asiakkaan kokonaistilanteen myynnillisellä otteella.

Mitä odotamme

Tekemisemme perustuu ammattitaitoisesti hoidettaviin asiakaskohtaamisiin. Tiedät mikä on asiakkaalle parasta ja osaat kartoittaa hänen tilanteensa myynnillisellä otteella. Työssäsi hoidat asiakkaiden asioita kokonaisvaltaisesti ja ripeästi, joten onkin tärkeää, että sinulta löytyy hyvät vuorovaikutustaidot sekä näppärä järjestelmäosaaminen. Mikäli olet innokas oppimaan uutta, viihdyt myyntihenkisessä asiakaspalvelutyössä ja haluat kehittyä työurallasi, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö. Arvostamme englannin- sekä ruotsinkielen kielen taitoasi ja edellytämme mahdollisuutta vuorotyöhön.

Työajat ja palkkaus

Baronalla tarjoamme mahdollisuuden pitkäaikaiseen ja luotettavaan työsuhteeseen Etelä-Espanjan auringon alla suomalaisessa työyhteisössä. Työ on kokoaikainen, jota tehdään 39 tuntia viikossa sovitusti aamu-, ilta- ja yövuoroissa. Pääasiassa työvuorot sijoittuvat ma-su klo 7.00-23.00 välille.

Palkka määräytyy paikallisen telecenteralan työehtosopimuksen mukaisesti ja maksamme työstä kiinteää kuukausipalkkaa. Lisäksi maksamme suoritepalkkiota tehokkuudesta sekä myynnistä perustuen päivittäiseen tekemiseesi, joten voit itse vaikuttaa siihen, millaiseksi kuukausiansiosi muodostuu.

Osaksi baronalaisten yhteisöä?

Meillä Baronalla Fuengirolassa on yli 250 työntekijää, jotka työskentelevät palvelukeskuksessamme erilaisissa asiakaspalvelu-, myynti- ja back office-tehtävissä, pääasiassa suomeksi suomalaisille asiakkaille. Palvelukeskuksessa työskennellään omassa työnjohdossa, baronalaisessa rohkeiden osaajien yhteisössä. Uusi ja viihtyisä toimistomme sijaitsee aivan Fuengirolan keskustan tuntumassa, 10 minuutin kävelymatkan päässä juna-asemalta, joten työpaikalle kulkeminen on vaivatonta. Erityistä kiitosta työntekijöiltämme ovat saaneet erilaiset henkilökuntaetumme sekä yhteinen virkistystoiminta rantapilateksesta karting-autoiluun.

Lisätietoa asiakaspalvelukeskuksessa työskentelystä löydät täältä: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/ Voit tulla myös keskustelmaan työtehtävästä chattiimme arkisin osoitteessa: https://careers.barona.fi/palvelukeskukset/fuengirola/

Lisätietoa meillä työskentelystä voit katsoa webinaaristamme "Usein kysytyt kysymykset", jonka löydät täältä.

Kiinnostuitko, mutta haluaisit tietää vielä lisää tehtävästä? Älä epäröi kysyä! Voit olla yhteydessä tiimiesimieheen Teemu Pajariin arkisin klo 13-15 välillä +34 647 389 736.