Telia yritysasiakaspalvelija, StaffPoint S.L.U., Mijas, Espanja
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 10.11.2021
Tule vahvistamaan Telian yritysasiakaspalvelutiimiä ja nauttimaan Aurinkorannikon parhaasta palkkatasosta. Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta. Työ sopii sinulle, joka omaat aikaisempaa asiakaspalvelukokemusta, erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet määrätietoinen tuloksentekijä. Ryhdikkäällä asenteella pääset työssä pitkälle!

Päivittäisessä työssäsi olet avainasemassa varmistamassa Telia-asiakkaan asiakaskokemuksen onnistumista. Työn luonteeseen kuuluu myynti, joten tiedät mitä tarkoittaa kartoittaminen sekä tarpeiden tunnistaminen, ja osaat hyödyntää näitä taitoja osana päivittäisiä asiakaskohtaamisia.
Yritysasiakkaat ottavat sinuun yhteyttä ja kartoitat myynnillisellä otteella erinomaisen asiakaspalvelun lomassa asiakkaan kokonaistilanteen. Myynti perustuu aina aidosti asiakkaan tarpeeseen. Loistavan asiakaskokemuksen tuottaminen on sekä meidän että asiakkaamme tärkeimpiä arvoja.
Tiimissä pääset vastaamaan yritysasiakkaiden puheluihin ja auttamaan heitä puhe- ja digipalvelukanavissa. Asiakkaiden kysymykset liittyvät esim. laskutukseen ja liittymien- sekä palveluiden toimituksiin.

Työ tapahtuu chatin sekä puhelimen välityksellä ja työaika sijoittuu ma-pe 06.45-16.15 välille. Työsuhde on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Viikkotunteja kertyy 39h ja perjantaisin nautimme lyhyemmästä 7h työpäivästä.
Tule mukaan luomaan ensiluokkaista asiakaspalvelukokemusta kanssamme! Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten laita omasi pikaisesti.




Edellytämme sinulta

Aikaisempaa asiakaspalvelukokemusta

Erinomaista palveluasennetta

Hyviä viestintätaitoja

Oma-aloitteista intoa oppia uutta


Tarjoamme sinulle

Vakituisen työsuhteen luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla. StaffPoint auttaa Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä.

Joustavan ja haasteellisen työpaikan yritysasiakaspalvelun parissa

Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on monipuolisen ja haastavan työn vuoksi normaalia korkeampi ja Espanjan palkkatasoon verrattuna ylempää keskitasoa. Bonuksia tienaat tehdyistä kontakteista sekä myynneistä. Bonusten avulla on mahdollista tienata huomattavasti ja työntekijöidemme kokonaispalkat ovatkin Aurinkorannikon ehdotonta huipputasoa! Otathan huomioon myös Espanjan edullisemmat elinkustannukset, jotka mahdollistavat hyvän elintason.

Saat kattavan kahden viikon perehdytyksen tehtävään, josta saa avaimet itseohjautuvaan oppimiseen. Valmennus ja oppiminen jatkuu läpi työuran.

Mukavan työyhteisön Mijasin auringon alla

Olemme huomioineet COVID-19-pandemian vaikutukset ja tarjoamme mahdollisuuden tehdä etätyötä toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijämme voivat matkustaa vaikkapa kotisuomeen tapaamaan perhettä ja ystäviä.


Arvostamme

Aiempaa operaattorituntemusta sekä kyvykkyyttä uusien järjestelmien nopeaan omaksumiseen

Aiempaa myyntikokemusta

Lisäksi etsimämme henkilö omaa erinomaiset sosiaaliset taidot, positiivisen asiakaspalveluasenteen ja viihtyy nopeatempoisessa työrytmissä


Kiinnostuitko?

Seuraava aloitusryhmä järjestetään 10.1.2022. Hyödynnä tämä upea tilaisuus ja lähetä hakemuksesi jo tänään!

Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Niko Okkonen niko.okkonen@staffpoint.fi

Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.

ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.
Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:

Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.


Lisätietoja

Tiiminvetäjä
Niko Okkonen
niko.okkonen@staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot