Telia yritysasiakaspalvelija, StaffPoint S.L.U., Mijas, Espanja
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 4.6.2021
Haaveiletko työskentelystä Espanjassa, mutta haluat viettää kesän Suomessa? Ei hätää, nyt voit osallistua yritysasiakaspalvelun koulutusjaksolle myös etänä mistä päin Suomea tahansa!

Haemme kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen asiantuntijoita Telian yritysasiakaspalveluun. Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta. Työ sopii sinulle, joka omaat erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet määrätietoinen tuloksentekijä. Aikaisempaa asiakaspalvelukokemusta et tarvitse, vaan hyvällä asenteella pääset työssä pitkälle!

Päivittäisessä työssäsi olet avainasemassa varmistamassa Telia-asiakkaan asiakaskokemuksen onnistumista. Työn luonteeseen kuuluu myynti, joten tiedät mitä tarkoittaa kartoittaminen sekä tarpeiden tunnistaminen, ja osaat hyödyntää näitä taitoja osana päivittäisiä asiakaskohtaamisia.

Yritysasiakkaat ottavat sinuun yhteyttä ja kartoitat myynnillisellä otteella erinomaisen asiakaspalvelun lomassa asiakkaan kokonaistilanteen. Myynti perustuu aina aidosti asiakkaan tarpeeseen. Loistavan asiakaskokemuksen tuottaminen on sekä meidän että asiakkaamme tärkeimpiä arvoja.

Tiimissä pääset vastaamaan yritysasiakkaiden puheluihin ja auttamaan heitä puhe- ja digipalvelukanavissa. Asiakkaiden kysymykset liittyvät esim. laskutukseen ja liittymien- sekä palveluiden toimituksiin.

Työ tapahtuu chatin sekä puhelimen välityksellä ja työaika sijoittuu arkipäivinä 06:45-16:15 välille. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva.

Tule mukaan luomaan ensiluokkaista asiakaspalvelukokemusta kanssamme! Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten laita omasi pikaisesti.




Edellytämme sinulta

Erinomaista palveluasennetta

Oma-aloitteista intoa oppia uutta


Tarjoamme sinulle

Vakituisen työsuhteen luotettavalla ja hyvämaineisella työnantajalla. StaffPoint auttaa Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä.

Joustavan ja haasteellisen työpaikan yritysasiakaspalvelun parissa

Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on monipuolisen ja haastavan työn vuoksi normaalia korkeampi ja Espanjan palkkatasoon verrattuna ylempää keskitasoa. Bonuksilla on mahdollista tienata reilu lisä pohjapalkan päälle. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa.

Saat kattavan kahden viikon perehdytyksen tehtävän menestyksekkääseen aloittamiseen, josta saa avaimet itseohjautuvaan oppimiseen. Valmennus ja oppiminen jatkuvat läpi työuran. Halutessasi voit osallistua perehdytysjaksolle ja tehdä työtä ensimmäiset viikot myös mistä päin Suomea tahansa ennen Espanjaan muuttoa.

Mukavan työyhteisön Mijasin auringon alla

Olemme huomioineet COVID-19-pandemian vaikutukset ja tarjoamme mahdollisuuden tehdä etätyötä toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijämme voivat matkustaa vaikkapa kotisuomeen tapaamaan perhettä ja ystäviä.


Arvostamme

Aiempaa operaattorituntemusta sekä kyvykkyyttä uusien järjestelmien nopeaan omaksumiseen

Aiempaa myyntikokemusta

Lisäksi etsimämme henkilö omaa erinomaiset sosiaaliset taidot, positiivisen asiakaspalveluasenteen ja viihtyy nopeatempoisessa työrytmissä


Kiinnostuitko?

Seuraavat aloitusryhmät ovat heinä- ja elokuussa. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen.

Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Niko Okkonen niko.okkonen@staffpoint.fi

Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.


ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.

Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:

Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.


Lisätietoja

Tiiminvetäjä
Niko Okkonen
niko.okkonen@staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot