Telia palveluneuvoja, StaffPoint S.L.U. Mijas, Espanja
StaffPoint

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 10.11.2021
Etsitkö vakituista työpaikkaa ja hauskaa porukkaa, joka viihtyy myös vapaa-ajallaan yhdessä auringon alla?
Meidän huipputiimissämme tarvitset kolmea osaamisaluetta menestyäksesi: asiakaspalvelu, mutkaton tietokoneen ja ohjelmien käyttö sekä myyntihenkisyys asiakaspalvelun lomassa. Nämä ainekset yhdessä takaavat parhaimman asiakaskokemuksen, koska asiakas saa saman puhelun aikana tehokasta tukea ja tarvitsemansa päivitykset hoidettua. Yhden puhelun taktiikka on valttia!

Etsimme mahtavia tyyppejä vuorotyöhön, joille tietokoneiden ja erilaisten ohjelmien samanaikainen käyttö toteutuu ajatuksen nopeudella. Vaikka sinulla ei olisi vielä kokemusta asiakaspalvelusta, mutta sormet lentävät näppäimistöllä muita nopeammin ja puhe luistaa, olet etsimämme henkilö! Asiakaspalvelun ammattilaiseksi kehittyy ajan saatossa ja tuemme sinua menestykseen omien tiimivalmentajiemme sekä kollegoiden avustuksella.

Tiimissä pääset vastaamaan asiakaspalvelupuheluihin ja auttamaan kuluttaja-asiakkaita puhe- ja digipalvelukanavissa. Asiakkaiden kysymykset liittyvät esim. laskutukseen ja liittymien- sekä palveluiden toimituksiin. Puheluiden aikana varmistat aktiivisella myyntiotteella, että asiakkailla on parhaat palvelut käytössään. Loistavan asiakaskokemuksen tuottaminen on sekä meidän että asiakkaamme tärkeimpiä arvoja. Puheluiden lisäksi vastaat chatin kautta asiakkaiden yhteydenottoihin ja työaikasi sijoittuu ma-su klo 06.00-22.00 välille. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva. Toimistomme sijaitsee uusissa valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta.





Edellytämme sinulta

Intohimoa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen

Myyntihenkisyyttä asiakaspalvelun lomassa

Kykyä omaksua uusia järjestelmiä mutkattomasti

Itsenäistä työotetta

Sujuvia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomeksi


Tarjoamme sinulle

Heti valinnan jälkeen sinua tukee HR-tiimi Espanjassa oleskeluun sekä työskentelyyn tarvittavien dokumenttien hankinnassa sekä korona-asioissa. Saat myös vinkkejä asunnon löytämiseksi.

Saat kolmen viikon kattavan perehdytyksen tehtävään, palkallisena heti ensimmäisestä päivästä alkaen. Valmennus ja oppiminen jatkuu myös läpi työuran.

Iloisen työyhteisön ja loistavat tiimikaverit Mijasin auringon alla

Mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön, kun osaamisesi on karttunut

Etätyömahdollisuuden toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Voit esimerkiksi ottaa työläppärin Suomeen ja viettää vapaa-aikaasi perheen ja ystävien parissa tutuissa maisemissa.

Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on Espanjan palkkatasoon verrattuna keskitasoa ja bonuksilla on mahdollista tienata hyvä lisä pohjapalkan päälle. Bonuksia tienaat mm. tehdyistä kontakteista sekä myynneistä. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa.


Arvostamme

Tiimihenkeä ja työkavereiden tsemppaamista yhteisten onnistumisten eteen

Oma-aloitteisuutta

Rohkeutta tarttua toimeen ja ottaa vastuuta

Ruotsin ja englannin kielitaidot ovat plussaa


Kiinnostuitko?

Seuraava aloitusryhmä järjestetään 1.11.2021. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen. Hyödynnä tämä hieno tilaisuus ja lähetä hakemuksesi jo tänään!

Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastattelun muodossa, joten seuraathan sähköpostiasi!

Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Tuomas Lintu tuomas.lintu@staffpoint.fi

Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.


ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.

Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:

Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.


Lisätietoja

Tiiminvetäjä,
Tuomas Lintu
tuomas.lintu@staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot