Ilmoituksen osoite: https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikka/1432261

Telia myynnillinen asiakaspalvelija, StaffPoint S.L.U. Mijas, Espanja
StaffPoint
Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2021
Etsitkö vakituista työpaikkaa ja hauskaa porukkaa, joka viihtyy myös vapaa-ajallaan yhdessä auringon alla?
Meidän huipputiimissämme tarvitset kolmea osaamisaluetta menestyäksesi: asiakaspalvelu, mutkaton tietokoneen ja ohjelmien käyttö sekä myyntihenkisyys asiakaspalvelun lomassa.
Nämä ainekset yhdessä takaavat parhaimman asiakaskokemuksen, koska asiakas saa saman puhelun aikana tehokasta tukea ja tarvitsemansa päivitykset hoidettua! Yhden puhelun taktiikka on valttia.
Etsimme ensisijaisesti mahtavia tyyppejä vuorotyöhön, joille tietokoneiden ja erilaisten ohjelmien samanaikainen käyttö toteutuu ajatuksen nopeudella. Jos sinulla ei ole vielä kokemusta asiakaspalvelusta, mutta sormet lentävät näppäimistöllä muita nopeammin ja puhe luistaa, saatat olla etsimämme henkilö!
Asiakaspalveluosaamisen ammattilaiseksi kehittyy ajan saatossa ja tuemme sinua menestykseen omien tiimivalmentajiemme avustuksella.
Tiimissä pääset vastaamaan asiakaspalvelupuheluihin ja auttamaan kuluttaja-asiakkaita puhe- ja digipalvelukanavissa. Asiakkaiden kysymykset liittyvät esim. laskutukseen ja liittymien- sekä palveluiden toimituksiin. Puheluiden aikana varmistat aktiivisella myyntiotteella, että asiakkailla on parhaat palvelut käytössään. Puheluiden lisäksi vastaat chatin kautta asiakkaiden yhteydenottoihin.
Toimistomme sijaitsee valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta.
Työaikasi tulee sijoittumaan klo 06-22 välille maanantaista sunnuntaihin. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva.
Edellytämme sinulta
Intohimoa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen
Myyntihenkisyyttä asiakaspalvelun lomassa
Kykyä omaksua uusia järjestelmiä mutkattomasti
Itsenäistä työotetta
Sujuvia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomeksi
Tarjoamme sinulle
Heti valinnan jälkeen sinua tukee HR-puoli avustaen vuokra-asunnon löytämisessä, korona-asioissa ja Espanjassa oleskeluun sekä työskentelyyn tarvittavien dokumenttien hankinnassa
Säihkyvien tiimivalmentajien perehdytysviikot palkallisena heti ensimmäisestä päivästä alkaen
Iloisen työyhteisön ja loistavat tiimikaverit
Mahdollisuuden etätyöhön, kun osaamisesi on karttunut
Etätyömahdollisuuden toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Voit esimerkiksi ottaa työläppärin Suomeen ja viettää vapaa-aikaasi perheen ja ystävien parissa tutuissa maisemissa.
Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on Espanjan palkkatasoon verrattuna keskitasoa ja bonuksilla on mahdollista tienata hyvä lisä pohjapalkan päälle. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa.
Arvostamme
Tiimihenkeä ja työkavereiden tsemppaamista yhteisten onnistumisten eteen
Oma-aloitteisuutta
Rohkeutta tarttua toimeen ja ottaa vastuuta
Ruotsin kielen ja englannin kielen taidot ovat plussaa
Kiinnostuitko?
Seuraavat aloitusryhmät ovat huhtikuussa ja toukokuussa. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen.
Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastattelun muodossa, joten seuraathan sähköpostiasi!
Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Tuomas Lintu tuomas.lintu@staffpoint.fi
Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.
ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.
Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:
Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.
Lisätietoja
Tiiminvetäjä,
Tuomas Lintu
tuomas.lintu@staffpoint.fi
Meidän huipputiimissämme tarvitset kolmea osaamisaluetta menestyäksesi: asiakaspalvelu, mutkaton tietokoneen ja ohjelmien käyttö sekä myyntihenkisyys asiakaspalvelun lomassa.
Nämä ainekset yhdessä takaavat parhaimman asiakaskokemuksen, koska asiakas saa saman puhelun aikana tehokasta tukea ja tarvitsemansa päivitykset hoidettua! Yhden puhelun taktiikka on valttia.
Etsimme ensisijaisesti mahtavia tyyppejä vuorotyöhön, joille tietokoneiden ja erilaisten ohjelmien samanaikainen käyttö toteutuu ajatuksen nopeudella. Jos sinulla ei ole vielä kokemusta asiakaspalvelusta, mutta sormet lentävät näppäimistöllä muita nopeammin ja puhe luistaa, saatat olla etsimämme henkilö!
Asiakaspalveluosaamisen ammattilaiseksi kehittyy ajan saatossa ja tuemme sinua menestykseen omien tiimivalmentajiemme avustuksella.
Tiimissä pääset vastaamaan asiakaspalvelupuheluihin ja auttamaan kuluttaja-asiakkaita puhe- ja digipalvelukanavissa. Asiakkaiden kysymykset liittyvät esim. laskutukseen ja liittymien- sekä palveluiden toimituksiin. Puheluiden aikana varmistat aktiivisella myyntiotteella, että asiakkailla on parhaat palvelut käytössään. Puheluiden lisäksi vastaat chatin kautta asiakkaiden yhteydenottoihin.
Toimistomme sijaitsee valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta.
Työaikasi tulee sijoittumaan klo 06-22 välille maanantaista sunnuntaihin. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva.
Edellytämme sinulta
Intohimoa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen
Myyntihenkisyyttä asiakaspalvelun lomassa
Kykyä omaksua uusia järjestelmiä mutkattomasti
Itsenäistä työotetta
Sujuvia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja suomeksi
Tarjoamme sinulle
Heti valinnan jälkeen sinua tukee HR-puoli avustaen vuokra-asunnon löytämisessä, korona-asioissa ja Espanjassa oleskeluun sekä työskentelyyn tarvittavien dokumenttien hankinnassa
Säihkyvien tiimivalmentajien perehdytysviikot palkallisena heti ensimmäisestä päivästä alkaen
Iloisen työyhteisön ja loistavat tiimikaverit
Mahdollisuuden etätyöhön, kun osaamisesi on karttunut
Etätyömahdollisuuden toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Voit esimerkiksi ottaa työläppärin Suomeen ja viettää vapaa-aikaasi perheen ja ystävien parissa tutuissa maisemissa.
Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on Espanjan palkkatasoon verrattuna keskitasoa ja bonuksilla on mahdollista tienata hyvä lisä pohjapalkan päälle. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa.
Arvostamme
Tiimihenkeä ja työkavereiden tsemppaamista yhteisten onnistumisten eteen
Oma-aloitteisuutta
Rohkeutta tarttua toimeen ja ottaa vastuuta
Ruotsin kielen ja englannin kielen taidot ovat plussaa
Kiinnostuitko?
Seuraavat aloitusryhmät ovat huhtikuussa ja toukokuussa. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen.
Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastattelun muodossa, joten seuraathan sähköpostiasi!
Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Tuomas Lintu tuomas.lintu@staffpoint.fi
Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.
ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.
Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:
Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.
Lisätietoja
Tiiminvetäjä,
Tuomas Lintu
tuomas.lintu@staffpoint.fi
Lisätiedot
- Ilmoitusnumero: 1432261
- Tehtäväalue: IT, Myyntitehtävät, Asiakaspalvelu, Toimistotyö
- Työsuhde: Vakituinen työsuhde
- Työn tyyppi: Kokopäiväinen
- Hakuaika päättyy: 25.4.2021
- Hakuosoite: www-osoite
- Sijainti: Mijas/Espanja