Ilmoituksen osoite: https://tyopaikat.oikotie.fi/tyopaikka/1412205

Telia myynnillinen asiakaspalvelija, StaffPoint S.L.U. Mijas, Espanja
StaffPoint
Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2021
Miltä kuulostaisi työskentely aurinkoisessa ja iloisessa Espanjassa? Kiinnostaako sinua aktiivinen ja tuloshakuinen meininki iloisessa työyhteisössä etätyömahdollisuuden kera? Tahdotko samalla kartuttaa tärkeitä ammatillisia taitoja ja kasvaa myynnillisen asiakaspalvelun ammattilaiseksi? Opi, kehity, naura ja luo tulevaisuutta kanssamme. Tule siis meille töihin Espanjan auringon alle kuluttaja-asiakaspalvelun huippuporukkaan.
Haemme Telian kuluttaja-asiakaspalvelun kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen myynnillisiä asiakaspalvelijoita. Tiimissä pääset aitiopaikalle ilahduttamaan ja auttamaan asiakkaita puhe- ja digipalvelukanavissamme. Palvelukanavissa asiakkaiden kysymykset voivat liittyä esim. laskutukseen ja liittymien sekä palveluiden toimituksiin.
Tehtävässäsi tulet varmistamaan aktiivisella myynnillä, että asiakkaillemme on parhaat palvelut käytössään tuottaen samalla ylivertaista asiakaskokemusta
Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta.
Työaikasi tulee sijoittumaan klo 06-22 välille maanantaista sunnuntaihin. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva
Edellytämme sinulta
Myynnillistä ja tavoitteellista asennetta ja intohimoa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen
Sammumatonta janoa oppia uutta ja kykyä omaksua uusia asioita, käytät järjestelmiä ja tietokonetta sujuvasti
Kykyä toimia sekä itsenäisesti että aktiivisesti tiimissä yhteisen onnistumisen eteen
Sujuvia vuorovaikutus - ja viestintätaitoja suomeksi. Ruotsin ja englannin taito plussaa.
Tarjoamme sinulle
Kattavan perehdytyksen työhön, jossa pääset kartuttamaan taitojasi monella eri osa-alueella
Mahdollisuuden etätyöhön, kunhan osaamisesi on karttunut
Tarjoamme mahdollisuuden tehdä etätyötä toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijämme voivat matkustaa vaikkapa kotisuomeen tapaamaan perhettä ja ystäviä.
Autamme Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä
Iloisen työyhteisön ja loistavat tiimikaverit, viihdymme yhdessä myös vapaa-ajalla
Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on Espanjan palkkatasoon verrattuna keskitasoa ja bonuksilla on mahdollista tienata hyvä lisä pohjapalkan päälle. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa
Arvostamme
Oma-aloitteisuutta, rohkeutta tarttua toimeen ja ottaa vastuuta
Kiinnostuitko?
Seuraavat aloitusryhmät ovat maaliskuussa ja huhtikuussa. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen.
Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastattelun muodossa, joten seuraathan sähköpostiasi!
Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Tuomas Lintu tuomas.lintu@staffpoint.fi
Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.
ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.
Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:
Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.
Lisätietoja
Tiiminvetäjä,
Tuomas Lintu
tuomas.lintu@staffpoint.fi
Haemme Telian kuluttaja-asiakaspalvelun kasvavaan joukkoomme vakituiseen työsuhteeseen myynnillisiä asiakaspalvelijoita. Tiimissä pääset aitiopaikalle ilahduttamaan ja auttamaan asiakkaita puhe- ja digipalvelukanavissamme. Palvelukanavissa asiakkaiden kysymykset voivat liittyä esim. laskutukseen ja liittymien sekä palveluiden toimituksiin.
Tehtävässäsi tulet varmistamaan aktiivisella myynnillä, että asiakkaillemme on parhaat palvelut käytössään tuottaen samalla ylivertaista asiakaskokemusta
Toimistomme sijaitsee uusissa, valoisissa tiloissa Las Lagunasissa 1,5 km Fuengirolan keskustasta.
Työaikasi tulee sijoittumaan klo 06-22 välille maanantaista sunnuntaihin. Työsuhde on kokoaikainen (39h/vko) ja toistaiseksi voimassa oleva
Edellytämme sinulta
Myynnillistä ja tavoitteellista asennetta ja intohimoa erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen
Sammumatonta janoa oppia uutta ja kykyä omaksua uusia asioita, käytät järjestelmiä ja tietokonetta sujuvasti
Kykyä toimia sekä itsenäisesti että aktiivisesti tiimissä yhteisen onnistumisen eteen
Sujuvia vuorovaikutus - ja viestintätaitoja suomeksi. Ruotsin ja englannin taito plussaa.
Tarjoamme sinulle
Kattavan perehdytyksen työhön, jossa pääset kartuttamaan taitojasi monella eri osa-alueella
Mahdollisuuden etätyöhön, kunhan osaamisesi on karttunut
Tarjoamme mahdollisuuden tehdä etätyötä toisessa EU-maassa 3 kuukautta per vuosi. Tämä mahdollistaa sen, että työntekijämme voivat matkustaa vaikkapa kotisuomeen tapaamaan perhettä ja ystäviä.
Autamme Espanjassa oleskeluun ja työskentelyyn vaadittavien dokumenttien hankinnassa ja on tukena myös muissa Espanjassa työskentelyyn liittyvissä kysymyksissä
Iloisen työyhteisön ja loistavat tiimikaverit, viihdymme yhdessä myös vapaa-ajalla
Espanjan Contact Center -työehtosopimuksen mukaisen kiinteän kuukausipalkan sekä kannustavan bonusmallin. Kiinteä pohjapalkka on Espanjan palkkatasoon verrattuna keskitasoa ja bonuksilla on mahdollista tienata hyvä lisä pohjapalkan päälle. Espanjassa elinkustannukset ovat myös pienemmät kuin Suomessa
Arvostamme
Oma-aloitteisuutta, rohkeutta tarttua toimeen ja ottaa vastuuta
Kiinnostuitko?
Seuraavat aloitusryhmät ovat maaliskuussa ja huhtikuussa. Mikäli et pääse aloittamaan vielä silloin, niin kerrothan siitä hakemuksessasi. Otamme käytettävyytesi huomioon seuraavaa aloitusryhmää ajatellen.
Ensimmäinen haastattelukierros suoritetaan videohaastattelun muodossa, joten seuraathan sähköpostiasi!
Lisätietoja työhön liittyvissä kysymyksissä antaa tiiminvetäjä Tuomas Lintu tuomas.lintu@staffpoint.fi
Tehtävään valittavalle voidaan tehdä perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi.
ME Aurinkorannikon StaffPointilla olemme tehneet erikoisjärjestelyitä toimintamme kasvattamiseksi, henkilöstömme turvaamiseksi sekä erinomaisen palvelun säilyttämiseksi näinä erikoisina aikoina. Huomioimme ja toimimme COVID-19 rajoitusten mukaisesti kaikessa toiminnassamme sekä otamme kaikki COVID-19-viruksen ennaltaehkäisevät toimet vakavasti.
Työn hakeminen on mahdollista myös COVID-19-pandemian aikana:
Seuraamme viranomaismääräyksiä ja tiedotamme henkilöstöämme aktiivisesti.
Päivitämme aktiivisesti kirjallisia COVID-19 ohjeistuksia, jotka ovat saatavilla koko henkilöstöllemme.
Tarjoamme hyvät mahdollisuudet etätyöskentelyyn.
Pidämme tarvittaessa haastattelut videon välityksellä.
Poikkeustilanteesta huolimatta pystymme tarjoamaan koulutus ja etenemismahdollisuuksia työntekijöillemme.
Lisätietoja
Tiiminvetäjä,
Tuomas Lintu
tuomas.lintu@staffpoint.fi
Lisätiedot
- Ilmoitusnumero: 1412205
- Tehtäväalue: IT, Myyntitehtävät, Asiakaspalvelu, Toimistotyö
- Työsuhde: Vakituinen työsuhde
- Työn tyyppi: Kokopäiväinen
- Hakuaika päättyy: 14.3.2021
- Hakuosoite: www-osoite
- Sijainti: Mijas/Espanja