(Poistunut julkaisusta)

Teknisen tuen osaajia InfoCarelle!
Infocare Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.6.2019

Nautitko asiakkaiden parissa työskentelystä ja erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkaisemista? Jos vastasit kyllä, jatka lukemista, sillä etsimme asiakkaallemme InfoCare Oy:lle IT-alan ammattilaisia erilaisiin teknisen tuen rooleihin!

Etsimme jatkuvasti asiakkaallemme InfoCarelle IT-tuen osaajia erilaisiin työtehtäviin kuten IT-asentajia roll-out- projekteihin, autollisia lähitukihenkilöitä, lähitukihenkilöitä kiinteisiin kohteisiin, sekä service desk- asiantuntijoita. Jätäthän hakemuksen, jos olet kiinnostunut työskentelemään InfoCarella IT-tuen tehtävissä!

Lähitukihenkilö (on-site)

Toimenkuva on laaja ja määrittyy InfoCaren loppuasiakkaan tarpeen mukaan. Päivittäinen työskentely koostuu mm. työasema-asennuksista, teknisestä ongelmanratkonnasta sekä käyttäjätuesta yritysasiakkaille. Tarvitset järjestelmällistä ja itsenäistä työskentelyotetta sekä reagointivalmiuksia nopeasti muuttuviin tilanteisiin.

Työ edellyttää aikaisempaa kokemusta IT-tuen tehtävistä, sillä asiakasympäristöissä ratkaistavat tietotekniset ongelmat ovat usein haastavia. Mikäli pidät välittömässä asiakasrajapinnassa toimimisesta ja sinulla on valmiudet monipuolisessa lähitukiympäristössä toimimiseen, voit olla etsimämme henkilö!

Service Desk 24/7 (kolmivuorotyö)

Digitaalisten ratkaisuiden kehittymisen ansiosta tietotyö on ajasta ja paikasta riippumatonta, jossa loppukäyttäjän työn tuottavuus, tyytyväisyys ja tehokkuus ratkaisee. Siksi InfoCaren asiakkaat tarvitsevat tukea missä tahansa ja milloin tahansa, vuorokauden jokaisena tuntina.

Työ edellyttää kykyä nopeatempoiseen työskentelyyn ja halukkuutta toimia tiimissä. Keskitetyn kontaktipisteen kautta erilaiset ratkaistavat ja reitittyvät työpyynnöt vaativat Service Deskiltä korkeaa ensiratkaisukykyä ja asiakaspalvelutaitoja. Näiden lisäksi hyvä palveluasenne ja halu kehittää asiakkaidemme palvelukokemusta ovat tehtävässä ratkaisevia ominaisuuksia.

Työtä tehdään kolmessa vuorossa ja InfoCaren Service Desk sijaitsee yrityksen toimistolla Vantaan Silvastintiellä.

IT-asentaja (projektit)

Tehtävänkuvaan kuuluu erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, työasemien tietojen varmuuskopiointi, käyttäjien opastus sekä työasemien ja yhteyksien asentaminen käyttökuntoon.

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hakijalta tiimityötaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä ja positiivista työasennetta. Lisäksi edellytämme soveltuvaa IT-alan koulutusta tai vahvaa laitetuntemusta harrastuneisuuden kautta. Työskentely tapahtuu pääsääntöisesti toimistotyöaikojen puitteissa. Työ sopii erinomaisesti esimerkiksi IT-uran alkuvaiheessa olevalle reippaalle, luontevasti asiakasrajapinnassa toimivalle henkilölle, jolla on palava halu kehittyä IT-alalla.

Tarjoamme sinulle:

  • Huippukollegat ja täyden tuen työskentelylle asiantuntevalta tiimiltä ja esimieheltä
  • Hyvän työilmapiirin, itsenäisen roolin osana isompaa organisaatiota ja joustavuutta
  • Monipuoliset teknisen tuen tehtävät vaihtelevissa työympäristöissä.

Löydät täältä Laurin mietteitä InfoCarella työskentelemisestä Barona IT:n kautta: https://careersblog.barona.fi/bit-meets-koodarista-teknisen-tuen-uralle

Laitathan siis hakemuksesi meille jo tänään, mikäli uudet mahdollisuudet teknisen tuen parissa kiinnostavat! Keskustelemme mielellämme avoimista tehtävistä ja tarkemmista tehtävänkuvista. Lisää tietoa avoimista tehtävistä antaa Barona IT:n rekrytointikonsultti Mikael Korpi 040 7405 135, mikael.korpi@barona.fi. Liitä hakemukseesi myös CV:si ja tieto siitä, mikäli sinulla on auto käytössäsi.