(Poistunut julkaisusta)

Teknisen tuen asiantuntija
Schneider Electric

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

Haemme Schneider Electricille kesätyöntekijää Technical Support -tiimiin

Tehtävässä toimit Technical Support -tiimissä asiantuntijana vastaten teknisistä selvityspyynnöistä ja asiakaskyselyistä. Technical Support -tiimi vastaa asiakkaille ja sisäiseen tarpeeseen tarkoitettujen teknisten tukipalveluiden tuottamisesta. Asiakkaiden kysymykset tulevat sähköpostitse, puhelimitse tai chatin välityksellä. Ratkot asiakkaiden ongelmia, jotka liittyvät esimerkiksi tuotevalintaan, tuotteiden ohjelmointiin, käyttöönottoon, asennukseen tai liitettävyyteen muihin järjestelmiin.

 Sinulla on

  • sähkö- tai automaatioalan koulutus tai muu soveltuva tekninen tausta
  • erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen
  • hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito
  • kokemusta erilaisten sovellusten hallinnasta sekä kykyä omaksua ja ottaa käyttöön uusia ohjelmistoja

Arvostamme lisäksi loogista ajattelutapaa ja analyyttisuutta. Olet henkilö, joka nauttii teknisistä haasteista sekä haluaa ymmärtää asiakkaiden tarpeet ja löytää niihin ratkaisut. Teet työsi huolella, et pelkää rutiineja ja olet hyvä tekemään ripeitä päätöksiä.       

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja haastavan työtehtävän asiantuntevassa tiimissä alan johtavassa kansainvälisessä yrityksessä. Työsi ohella sinulla on mahdollisuus syventää ja laajentaa osaamistasi Schneider Electricin asiantuntijaverkostossa sekä osallistua tarjoamiimme koulutuksiin. Valittu henkilö perehdytetään työtehtäviin ja yrityksen tarjoomaan. Toivomme, että voit aloittaa uusissa työtehtävissä jo huhti/toukokuun aikana.

Kiinnostuitko? Lähetä CV ja hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 8.3.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa Technical Support Team Leader Elisa Anttila 040 571 0492 arkisin klo 15-16.

Kesätöissä Schnederilla