(Poistunut julkaisusta)

Teknisen tuen asiantuntija
Schneider Electric

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2018

Haemme Schneider Electricille kahta paloilmoitin- ja kulunvalvontajärjestelmien ASIANTUNTIJAA Technical Support -tiimiin

Tehtävässä toimit Technical Support -tiimissä asiantuntijana vastaten teknisistä selvityspyynnöistä ja asiakaskyselyistä. Technical Support -tiimi vastaa asiakkaille ja sisäiseen tarpeeseen tarkoitettujen teknisten tukipalveluiden tuottamisesta. Asiakkaiden kysymykset tulevat sähköpostitse, puhelimitse tai chatin välityksellä. Ratkot asiakkaiden ongelmia, jotka liittyvät esimerkiksi tuotevalintaan, tuotteiden ohjelmointiin, käyttöönottoon, asennukseen tai liitettävyyteen muihin järjestelmiin.

Sinulla on

  • kokemusta paloilmoitin/kulunvalvontajärjestelmistä esim. Esmikko, Esgraf tai muu vastaava
  • sähköalan koulutus tai muu soveltuva tekninen tausta
  • erinomaiset vuorovaikutustaidot ja olet asiakaspalvelu- ja myyntihenkinen
  • hyvä suullinen ja kirjallinen suomen ja englannin kielen taito
  • kokemusta erilaisten sovellusten hallinnasta (SalesForce.com) sekä kykyä omaksua ja ottaa käyttöön uusia ohjelmistoja

Arvostamme lisäksi loogista ajattelutapaa ja analyyttisuutta. Olet asiantuntija, joka nauttii teknisistä haasteista sekä haluaa ymmärtää asiakkaiden tarpeet ja löytää niihin ratkaisut. Teet työsi huolella, et pelkää rutiineja ja olet hyvä tekemään ripeitä päätöksiä.

Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen työtehtävän, energisessä ja asiantuntevassa 10-hengen tiimissä alan johtavassa kansainvälisessä yrityksessä. Työsi ohella sinulla on mahdollisuus syventää ja laajentaa osaamistasi Schneider Electricin asiantuntijaverkostossa sekä osallistua tarjoamiimme koulutuksiin. Onnistumisten ja kehitystoiveittesi myötä sinulla on mahdollisuus kasvaa yrityksen sisällä yhä vaativampiin tehtäviin ja saada vastuullesi uusia mielenkiintoisia haasteita. Valituille henkilöille tarjoamme kattavan perehdytyksen tehtäviin. Työpaikka sijaitsee Espoossa.

Kiinnostuitko? Lähetä CV ja hakemuksesi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.11.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Technical Support Mika Kepponen 050 594 8858 tiistaina 5.11. klo 13-15 ja torstaina 8.11. klo 9-11.