(Poistunut julkaisusta)

Teknisen tuen asiantuntija
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.9.2018

Omaatko jo kokemusta teknisessä tuessa? Kaipaatko uusia haasteita ja mahdollisuutta päästä itse ratkaisemaan suurin osa yhteydenotoista? Tässä voisi olla juuri sinulle sopiva seuraava haaste!

Etsimme nyt teknisen tuen asiantuntijaa työskentelemään asiakkaamme talon sisäisten ohjelmistojen tuessa, johon yhteyttä ottavat asiakkaat ovat kyseisten ohjelmien pääkäyttäjiä asiakasorganisaatioissa. Kuulostaako kiinnostavalta? Mekin haluaisimme kuulla sinusta lisää, jos sinulla on

Aiempaa kokemusta service deskissä työskentelystä

Linux- ja Windows-osaamista

Suullista ja kirjallista ruotsin ja englannin kielitaitoa suomen lisäksi

Mahdollisuus työskennellä vuoroissa (klo 07-20) ja satunnaisesti osallistua myös 24/7 päivystyksiin

Työpaikka sijaitsee Espoon Otaniemessä. Työsuhde on alkuun 6 kuukautta määräaikainen ja työsopimus solmitaan Barona IT:n kanssa. Asiakasyrityksemme tavoitteena on vakinaistaa nyt valittava henkilö omille palkkalistoilleen tämän jälkeen.

Jos tämä kuulostaa juuri sinun seuraavalta ura-askeleeltasi, niin jätäthän hakemuksesi tehtävään pian, sillä käsittelemme niitä jo hakuaikana. Jos haluat kysyä tehtävästä lisää, lähetä sähköpostia Barona IT:n Joel Rönkölle, joel.ronkko@barona.fi