(Poistunut julkaisusta)

Tekninen tuki/asiakaspalvelija ohjelmistoyritykseen (Espoo)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.2.2018

Etsimme nyt yhteistyökumppanillemme, kasvavalle suomalaiselle ohjelmistoalan yritykselle, pitkäaikaiseen työsuhteeseen teknisen tuen tiimiin uutta vahvistusta toimimaan ja kehittymään ohjelmisto- ja kyberturvallisuusalan rautaiseksi ammattilaiseksi.

Tässä tehtävässä tulet toimimaan teknisessä ympäristössä aluksi ensimmäisen asteen teknisessä tuessa. Ratkaiset pienemmät tehtävät itsenäisesti ja tarvittaessa eskaloit asiakkaiden ilmoittamat vikatilanteet seuraavan tason asiantuntijalle sekä toimit ryhmäsi kanssa yhteistyössä ratkaistessanne asiakkaiden kohtaamia ongelmia. Tehtävään järjestetään kattava perehdytys, jonka aikana tutustut yrityksen tuottamien palveluiden ja niiden käyttämien tekniikoiden hallitsemiseen.

Tehtävään etsitään mielellään ohjelmistoalalle soveltuvan koulutuksen käynyttä henkilöä, mutta pääasia on, että olet oikeasti kiinnostunut toimimaan ohjelmointikentässä tulevaisuuden muuttuvassa digimaailmassa. Varsinaista alakohtaista työkokemusta tehtävän suorittamiseen ei vaadita, mutta aikaisempi työkokemus alalta lasketaan ehdottomasti hakijan eduksi. Ohjelmointitaitoja emme sinulta vielä odota, mutta toivomme sinulta löytyvän perustiedot esimerkiksi C- tai Java-ohjelmointikielestä sekä ymmärrystä tietokanta- ja hakemistorakenteista.

Työhön valitulla henkilöllä tulee löytyä valmiudet toimia suomen ja englannin kielellä sujuvasti varsinkin kirjallisesti, sillä asiakaspalvelutapahtumat tullaan pääasiallisesti suorittamaan sähköisesti sähköpostein ja muiden olemassa olevien järjestelmien kautta.

Tehtävän onnistuneeseen suorittamiseen tulet yllämainittujen lisäksi tarvitsemaan oppimishalukkuutta, pitkäjänteisyyttä ja uteliaisuutta, sillä kyseessä on laaja tehtäväkenttä jossa pääset kehittymään joka päivä. Tiimissä toimiessasi hyvät yhteistyötaidot tulevat tarpeeseen ja asiakasrajapinnassa työskentelyssä omaat toivottavasti myös aimo annoksen asiakaspalvelualttiutta.

Jos haluat päästä kehittymään ohjelmistoalalle hyvämaineiseen ja vakaasti kasvavaan yritykseen, missä työntekijää kannustetaan kasvamaan kykyjensä mukaan ja työstä maksetaan alan mukaista hyvää korvausta, älä epäröi, vaan hae välittömästi! Työhön valittu henkilö pääsee aloittamaan työssä sopimuksen mukaan joustavasti helmi/maaliskuun aikana. Työtä tehdään arkisin toimistotyöaikoina klo 08-18 välillä.

Voit hakea lähettämällä vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:si sähköpostitse Click Henkilöstöpalveluiden Aleksi Seppälälle. Lisää otsikoksi "Tekninen tuki/asiakaspalvelija ohjelmistoyritykseen". Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella Aleksilta puh. 050 411 0263. Parhaiten Aleksin tavoitat arkisin klo 09-15.