(Poistunut julkaisusta)

Tekninen Palvelupäällikkö Digitan Telecom -liiketoimintatiimiin
Digita Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.10.2018

Myynti- ja asiakasorientoitunut ote sekä tuntemus Telecom -toimialasta antavat hyvät eväät tehtävään

Tehtäväsi palvelupäällikkönä asiakasrajapinnassa toimiessasi on varmistaa palveluiden laadukas toimitus sekä erinomainen asiakastyytyväisyys. Teet tiivistä yhteistyötä Digitan valtakunnallisen alueorganisaation kanssa. Vastaat sopimusten ja laskutuksen koordinoinnista ja hallitset vastuualueesi tilausputken ”päästä päähän”. Vastuullasi on asetettujen tulostavoitteiden saavuttaminen osana liiketoimintatiimiä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää kustannustehokkuusajattelua, esimerkillistä asennetta sekä kykyä ja halua oppia uutta. Hoidat työt täsmällisesti, etkä pelkää kääriä hihoja ja käydä toimeen. Sinulta löytyy myös teknistä tuntemusta Telecom-alalta sekä myynti- ja tavoiteorientoitunutta otetta. Kykenet löytämään sopivat ja ketterät, asiakastarpeeseen sopivat ratkaisut vaativissakin tilanteissa. Sinulla on soveltuva tekninen tai kaupallinen koulutus ja työkokemusta alalta.  Viihdyt itsenäisessä roolissa, mutta olet myös taitava tiimityöskentelijä varmistaen yhteisten tavoitteiden saavuttamisen. Tehtävän hoitaminen sisältää matkustamista Suomessa.

Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtävän, tuen siinä menestymiseen sekä loistavat työkaverit. Lisäksi käytössäsi on hyvät työsuhde-edut sekä mahdollisuuksia edetä talon sisällä. Digitalla on toimipisteitä eri puolilla Suomea, joten voit vaikuttaa myös työpisteesi sijaintiin. Kiinnostuitko? Ethän epäröi kysyä lisätietoja ja olethan nopea, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!

Lisätietoja antaa Teemu Lampila, Head of Business, 0400 545 621, teemu.lampila@digita.fi

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 19.11.2018 mennessä osoitteeseen rekrytointi@digita.fi. Merkitse hakemukseen ”Digita/Tekninen Palvelupäällikkö”.