(Poistunut julkaisusta)

Tekninen neuvoja, Värimallipalvelu
Tikkurila Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.2.2020

Vahvistamme Teknisen myynnin tuen tiimiä teknisellä neuvojalla. Teknisen neuvojan tehtävänä on vastata Tikkurilan Värimallipalvelun toiminnasta, kouluttaa asiakkaita sekä toimia teknisenä tukena pintakäsittelyyn liittyvissä kysymyksissä.
 

Tekninen neuvoja, Värimallipalvelu

Pääasialliset tehtävän vastuualueet ovat 

  • Vastuu värimallipalvelun toiminnasta
  • Kaikkien asiakasryhmien tekninen asiakaspalvelu pintakäsittelyyn liittyvissä kysymyksissä
  • Tekninen neuvonta puhelimitse, sähköpostitse, chatin välityksellä ja sosiaalisessa mediassa
  • Asiakas- ja työmaakäynnit
  • Maalaustyösuositusten laatiminen
  • Reklamaationhoito
  • Asiakaskoulutusmateriaalin luonti ja kouluttaminen
  • Esittelijänä toimiminen messuilla ja asiakastapahtumissa

Mitä tehtävän menestyksekäs hoito vaatii?

  • Pintakäsittelyalan tutkinto tai laaja alan kokemus
  • Pintakäsittelyalan ja -tuotteiden hyvä tuntemus  
  • Hyvä rakennusmateriaalien yleistuntemus
  • Monipuoliset maalaustaidot, kyky hallita erilaisia maalaustekniikoita
  • Luontevat asiakaspalvelutaidot
  • Järjestelmällinen ote työhön
  • Hyvät viestintä- ja ryhmätyötaidot
  • Tavoitteellinen työasenne
  • Joustavuus muuttuvissa työtilanteissa
  • Hyvä suomen kielen taito, englannin kielen taito katsotaan eduksi


Työtehtävän toimipaikka sijaitsee Vantaalla. Raportoit tehtävässä koulutus- ja kehityspäällikölle.
 

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä alan markkinajohtajan tarjoamassa monipuolisessa työtehtävässä ja kehittyä ammatillisesti inspiroivien ja mukavien työkaverien kanssa.

Lisätietoja antaa Training and development manager Marcus Wallström, p. 040 538 8554 marcus.wallstrom@tikkurila.com tai Technical sales manager Rami Kuparinen p. 0400 409 326 rami.kuparinen@tikkurila.com. Lähetä hakemuksesi viimeistään 12.3.2020.