Haemme asiakkaallemme Kübler Suomi Oy:lle asiakasvastuullista myyjää tekniselle alalle!
Vuonna 1990 perustettu Kübler Suomi Oy on saavuttanut merkittävän aseman prosessiteollisuuden ja mekatroniikan antureiden ja säätölaitteiden toimittajana. Yritys on vakavarainen, yksityisomisteinen suomalainen yritys.
Edustamiemme tuotteiden käyttöalueita ovat mm. prosessinesteet, vedenkäsittely, öljynjalostus sekä koneenrakennus. Kübler Suomi Oy:n toimittamia, pääosin Saksassa valmistettuja antureita ja säätölaitteita voidaan soveltaa hyvin laajasti mm. laivanrakennukseen, kemian-, muovi- ja lääketeollisuuteen, öljynjalostukseen, paperikone-, ja puuteollisuuteen. Asiakkaitamme ovat pienyritykset aina Suomen merkittävimpiin teollisuuden toimijoihin.
Mitä tulisit meillä tekemään?
Etsimme nyt joukkoomme energistä ja itseohjautuvaa myyjää vastaamaan teollisuuden antureiden ja säätölaitteiden uusasiakashankinnasta sekä yhteydenpidosta aikaisempien asiakkaiden kanssa. Meillä tulet hoitamaan kokonaisvaltaisesti ja itsenäisesti myyntiprosessia alusta loppuun saakka. Työpäiväsi koostuvat muun muassa asiakkaiden yhteydenottopyyntöjen vastaanottamista, käsittelystä sekä ratkaisujen tarjoamisesta, sekä avustat tarvittaessa asiakkaita tuomalla oman teknisen näkemyksesi projekteihin. Oli asiakkaan ongelma tai tarve miten pieni tai suuri tahansa, se hoituu sinulta käden käänteessä ja kyseiselle asiakkaalle sopivalla tavalla. Asiakastarpeiden ymmärtäminen sekä ratkaisukeskeinen palveluasenne ohjaavat toimintaamme. Meillä pääset ajattelemaan luovasti ja käyttämään ongelmaratkaisukykyjäsi.
Mitä me etsimme?
Olet etsimämme tekijä, mikäli olet myyntihenkinen ja sinulla on palo teknistä alaa kohtaan sekä pysyvien ja uusien asiakkuussuhteiden hoitamiseen. Työssä menestyminen edellyttää aiempaa kokemusta mittaus- ja sähkötekniikasta sekä ratkaisu- tai B2B-myynnistä. Eduksi katsomme koulutuksen tekniikan alalta ja kiinnostuksen tekniikan alaa kohtaan. Sinulla on aito innostus kehittyä, jatkuvasti syventää omaa osaamistasi ja tarjota omaa asiantuntijuuttasi asiakkaiden käyttöön. Olet luotettava, ratkaisukeskeinen ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa luoden välittömän ilmapiirin ympärillesi. Tässä työssä vapaus ja vastuu kulkevat käsikädessä, jolloin oma-aloitteisuus ja aktiivisuus ovat tärkeitä piirteitä. Sujuva englannin kielen taito on tarpeen, koska teemme kansainvälisten yritysten kanssa yhteistyötä. Saksan kielen taito katsotaan eduksi. Lisäksi olet halukas työskentelemään pienessä työyhteisössä ja valmis liikkumaan omalla autollasi asiakastapaamisiin.
Miksi meille?
Tarjoamme sinulle vakavaraisen ja joustavan työnantajan tuen kehittymiseesi sekä aidosti monipuolisen tehtäväkentän. Työskentelyysi ei ole tiettyä muottia, vaan pystyt itse vaikuttamaan siihen, miten päiväsi suunnittelet. Meillä panostetaan yksilökeskeiseen kehitykseen (mm. kattavan perehdytyksen ja koulutuksien kautta) ja haluamme olla aidosti osana sinun kasvutarinaasi. Meidän matala organisaatiorakenteemme mahdollistaa avoimen ja keskustelevan työilmapiirin sekä mahdollisuuden vaikuttaa omiin työskentelytapoihin.
Työterveyttäsi tukee laaja työterveyshuolto sekä lounasetu, TYKY-hieronta 1x kk. Lisäksi tarjolla on kilpailukykyinen palkkaus (kiinteä kuukausipalkka), joka määräytyy oman osaamisesi mukaisesti.
Hakuprosessi:
Mikäli kiinnostuit, niin haluamme kuulla sinusta! Laitathan hakemuksesi linkin kautta viimeistään 05.02.2023. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana.
Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Biisoni Groupin kanssa. Jos haluat lisätietoja tehtävästä, niin olethan yhteydessä Patrik Karintiin, puh. 050 475 9371 tai sähköpostitse patrik.karinti@biisoni.fi.