(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiantuntija
Kela

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.8.2019

Kelan kanssa asiointiin vuonna 2018 puhelimitse 1,9 miljoonaa kertaa ja palvelupisteissä 2,4 miljoonaa kertaa.  Ajanvaraustapahtumia toimistojen asiakaspalveluun oli 150 000. Kela tarjoaa myös yli 100 etäpalvelupistettä sekä yli 200 itsepalvelutyöpisteitä asiakkaiden käyttöön palvelupisteissä.

Haemme Asiakaspalvelun tuki -tiimiin teknistä asiantuntijaa vastaamaan Kelan asiakaspalvelun tarvitsemien palveluiden tuottamisesta osana Kelan asioinnin kokonaisuutta. Tiimin vastuulla on mm. toimistoasioinnin teknisten laitteiden, itsepalvelupisteiden, ajanvarausjärjestelmän sekä asiakaspalvelun kommunikaatiojärjestelmän hallinta (Contact Center). Tiimi toimii ketterän periaatteiden mukaisesti. Työskentelypaikkana voi olla Helsinki tai Jyväskylä.

 

Työnsisältö:

- asiakaspalvelun työvälineistön kehitys

- sidosryhmien ja toimittajien kanssa tehtävä yhteistyö

- tuotantoympäristön toiminnan varmistaminen

- teknisten häiriö- ja vikatilanteiden selvittäminen

- välinetuen ja koulutusten tarjoaminen asiakaspalvelulle

 

Minimiosaamisvaatimukset:

- koordinointikyky

- yhteistyötaidot

- ongelmanratkaisutaidot

- pitkäjänteinen työskentelyote

 

Arvostamme osaamista:

- ketterien toimintamallien tuntemus

- aiempi kokemus Kelan järjestelmistä

- tietotekninen tausta

 

Me tarjoamme sinulle

- osaavan tiimin ja loistavat työkaverit, jotka haluavat kehittyä jatkuvasti

- taatusti merkityksellistä työtä

- kattavat työsuhde-edut ja ihmistä arvostavan työympäristön

 

Lisätietoja tehtävästä antaa ryhmäpäällikkö Mervi Kukkonen etunimi.sukunimi@kela.fi

Hae tehtävää 22.8.2019 mennessä. Liitä mukaan ansioluettelo ja hakukirje. Onnistuneesta hakemuksesta saat vahvistuksen sähköpostiisi. Voit esittää hakemuksessasi palkkatoiveesi.