(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiakaspalveluvastaava, Haltija Group Oy
Nordic Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.9.2020

Haltija on suomalainen valtakunnallisesti asiakkaitaan palveleva yritys, joka tarjoaa kattavat ratkaisut erilaisiin apuväline- ja kuntoutustarpeisiin sekä erilaisissa elämäntilanteissa hyvän arjen mahdollistavaan hyvinvointiteknologiaan. Keskeinen asiakaskunta on apuvälineiden, kuntoutuksen ja hyvinvointituotteiden käyttäjät. Haltija on jokaisen hyvinvoinnistaan kiinnostuneen ihmisen asiantunteva kumppani.

Haemme nyt Haltija Groupin huollon tekniseen asiakaspalveluun Pirkkalaan

TEKNISTÄ ASIAKASPALVELUVASTAAVAA

Teknisen asiakaspalveluvastaavan mielenkiintoisessa ja monipuolisessa tehtävässä näet Haltijan palveluiden merkityksen ja toteutumisen näköalapaikalta. Tässä roolissa tuet Haltijan strategiaa ja visiota vastaten sekä sisäisten prosessien että asiakaskokemuksen toteutumisesta ja kehittämisestä huollon teknisen asiakastuen, varaosamyynnin sekä digitaalisten palveluiden osalta. Hakemamme henkilö ymmärtää laadukkaan palvelukokemuksen merkityksen ja haluaa olla osana sen kehittämistä strategian mukaisesti.

Palvelukokemuksen kehittämisen osalta vastuullasi on:

  • huollon teknisen asiakaspalvelun ja palveluvarmuuden laadunseuranta ja kehittäminen
  • digitaalisten palveluiden kehittäminen asiakaskokemuksen ja prosessin sujuvuuden kannalta
  • digitaalisten palveluiden käyttöönotot ja koulutukset asiakkailla 
  • datan ymmärtäminen ja analysointi sekä kehitysehdotusten tekeminen

Etsimällämme henkilöllä on hyvät valmiudet kehittää prosesseja ja soveltaa lean-ajattelun mukaisia periaatteita käytäntöön. Toivomme motivoitunutta ja aikaansaavaa asennetta sekä aiempaa kokemusta järjestelmien käyttämisestä vastuullisessa roolissa. Odotamme sinulta analyyttista ja pitkäjänteistä ajattelua, mutta myös ketterää ja tehokasta työskentelytapaa. Tehtävässä menestyminen edellyttää kykyä ratkaista asiakkaan ja organisaation haasteita sekä luoda kestäviä yhteistyösuhteita.

Teknisellä asiakaspalveluvastaavalla, jolla on hyvät edellytykset esihenkilönä toimimiseen, on myös tulevaisuudessa hyvät mahdollisuudet edetä teknisen asiakaspalvelupäällikön tehtävään.

Tehtävään valittu henkilö rekrytoituu Haltija Groupille vakituiseen työsuhteeseen. Työ alkaa sopimuksen mukaan. 

KIINNOSTUITKO? Hae tehtävää 4.10.2020 mennessä täyttämällä hakemus alla olevan linkin kautta. Kerrothan meille avainosaamisesi, ammatilliset onnistumisesi sekä miksi juuri sinä olisit sopiva tähän tehtävään. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemus, ansioluettelo suosittelijoineen ja palkkatoiveesi.
 
 Lisätietoja tehtävästä antaa Nordic Henkilöstöpalveluiden HR Team Leader Sofia Rosvall, sofia.rosvall@nordic.fi tai puh. 050 381 1000 torstaina 24.9. ja tiistaina 29.9. klo 13:00-15:00.

HAE TEHTÄVÄÄ OHEISEN LINKIN KAUTTA: https://nordic.rekrytointi.com/paikat/?o=A_A&jid=1970