(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiakaspalvelija
Nets Denmark A/S, Finnish Branch

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.1.2020

Onko laadukas asiakaspalvelun tuottaminen intohimosi? Oletko sinä se, jolta kysytään neuvoja tietoteknisiin ongelmiin? Tahdotko päästä työskentelemään arvostettuun kansainväliseen maksukortti- ja maksuliikennealan yritykseen Helsingin Teollisuuskadulle?

Netsin tiimi kasvaa jälleen! Asiakkaallamme Nets Oy:llä on 1-2 tyhjää työpistettä odottamassa uusia asiakaspalvelun timantteja Helsingin Vallilassa. Etsimme nyt noin vuoden määräaikaisiin työsuhteisiin energisiä asiakaspalveluhenkilöitä, joilla on sisäistä paloa asiakaspalveluun sekä teknistä osaamista tai harrastuneisuutta.

Asiakasneuvojaa etsitään 20 hengen Contact Center -tiimiin, jossa pääsääntöisesti autetaan suomalaisia kauppiasasiakkaita maksupäätteiden teknisissä haasteissa. Työskentelykanavina ovat puhelin, sähköposti ja myös chat sekä sosiaalinen media. Myöhemmässä vaiheessa työnkuvaan tulevat myös maksupäätteiden tilitykseen, laskuihin ja raportteihin liittyvä asiakaspalvelu.

Työvuorot sijoittuvat pääsääntöisesti arkisin 8-18 välille, satunnaisia viikonloppuvuoroja tulee myös jokaiselle sovitusti. Työt alkavat sopimuksen mukaan helmikuun aikana ja työsuhde solmitaan Baronan kanssa. Kokemuksen karttuessa työssään erinomaisesti menestyneille voi tarjoutua mahdollisuus siirtyä Netsin palkkalistoille.

Miksi Netsille?

Nets tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa alan ammattilaiseksi. Koulutus tehtävään on kattava ja antaa sinulle hyvät lähtökohdat tuottaa asiakkaillesi asiantuntevaa palvelua. Tässä tehtävässä pääset mukaan osaksi isoa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota. Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan lisäksi tiimin tuen ja ympäristön, jossa arvostetaan ja luotetaan työntekijöihin.

Sinulleko?

Etsimme tavoitteellisia henkilöitä, joilla on palava halu tuottaa ensiluokkaista asiakaspalvelua, tottumusta ja osaamista kirjalliseen sekä suulliseen kommunikointiin, halua oppia uutta ja työskennellä menestyksekkäästi osana asiakaspalvelutiimiä. Hyvä paineensietokyky ja kyky työskennellä tehokkaasti kiireenkin keskellä ovat tärkeitä ominaisuuksia tässä tehtävässä.

Arvostamme aiempaa kokemustasi asiakaspalvelutyöstä ja/tai Contact Center -ympäristöstä. Odotamme, että pystyt kommunikoimaan sujuvasti suomen kielen lisäksi myös englanniksi. Onhan ruotsin kielen taitosi myös hyvällä tasolla, sillä tiimissämme palvellaan ruotsin kielellä yritysasiakkaita.

Toivomme, että sinulta löytyisi kaupallisen alan koulutusta tai AMK-tasoinen tutkinto. Tehtävässä menestyminen edellyttää myös näppärää tietokoneenkäyttötaitoa ja kymmensormijärjestelmän hallitseminen on eduksi.

Tunnistatko ylläolevasta itsesi? Mikäli kyllä, tahdomme tutustua sinuun! Laita meille siis rohkeasti hakemusta viimeistään 15.2.2020, niin pääsemme ottamaan ensimmäiset askeleet kanssasi. Otamme vastaan hakemukset Baronan rekrytointijärjestelmän kautta. Jos jokin jäi mietityttämään, niin soita rekrytoinnista vastaavalle Piia Laitilalle. Piian tavoitat parhaiten arkisin 9-11 välillä numerosta 050 506 5144.