Tekninen asiakaspalvelija
Sähköinfo Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.3.2019

Tiedon tuotannon ja käyttämisen siirtyessä yhä enemmän sähköiseen maailmaan haemme

TEKNISTÄ ASIAKASPALVELIJAA

asiakastuen tehtäviin. 

Pääasialliset tehtäväsi ovat
– asiakkaidemme palvelupyyntöjen käsittely, ongelmaratkaisu ja tuki
– CRM-järjestelmämme pääkäyttäjyys ja osallistuminen järjestelmien
   kehitykseen kumppaneidemme kanssa
– tuotteiden ylläpito, tilausten käsittely ja sopimusten hallinnointi.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on hyvä tekninen ymmärrys verkossa tuotettavista palveluista ja kokemusta CRM-järjestelmistä. Työssä tarvitaan ajanmukaisia IT-taitoja ja kiinnostusta tekniikkaa kohtaan, erinomaisia asiakaspalvelutaitoja ja rohkeutta kontaktoida asiakasta.

Taustasi voi painottua joko tekniselle tai asiakaspalvelun puolelle. Saatat olla ollut mukana esimerkiksi sovellusten kehityksessä, käyttöliittymätyössä, teknisessä asiakaspalvelussa tai muussa vuorovaikutteisessa asiakastyössä.

Sinulla on aktiivinen, positiivinen, joustava ja työtä pelkäämätön asenne ja pystyt sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn. Haluat kehittyä ja oppia uutta. Toimit pääsääntöisesti suomalaisten asiakkaiden parissa, mutta sinun on kyettävä opastamaan asiakkaita myös englannin kielellä teknisisä asioissa.

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja itsenäisen tehtävän, osaavan organisaation tuen ja mahdollisuuden laajentaa ja monipuolistaa toimenkuvaasi.

Tehtävän sisällöstä lisätietoja antaa palvelujohtaja Satu Valldén, satu.vallden@sahkoinfo.fi, p. 09 5476 1418. Pyydämme hakemuksia palkkatoiveineen 26.4.2019 mennessä talousjohtaja Sami Pilkkikankaalle, sami.pilkkikangas@stul.fi

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1253923
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: Harakantie 18 B
  • Sähköposti: Lähetä sähköpostia
  • Sijainti: Espoo
  • Lisätietoja antaa: Tehtävän sisällöstä lisätietoja antaa palvelujohtaja Satu Valldén, satu.vallden@sahkoinfo.fi, p. 09 5476 1418.