(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiakaspalvelija
Nets Denmark A/S, Finnish Branch

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.3.2019

Onko laadukas asiakaspalvelun tuottaminen intohimosi? Oletko sinä se, jolta kysytään neuvoja tietoteknisiin ongelmiin? Tahdotko päästä työskentelemään arvostettuun kansainväliseen maksukortti- ja maksuliikennealan yritykseen Helsingin Teollisuuskadulle?

Netsin tiimi kasvaa jälleen! Asiakkaallamme Nets Oy:llä on 2-3 tyhjää työpistettä odottamassa uusia asiakaspalvelun timantteja Helsingin Vallilassa. Etsimme nyt 1,5 vuoden määräaikaisiin työsuhteisiin energisiä asiakaspalveluhenkilöitä, joilla on sisäistä paloa asiakaspalveluun sekä teknistä osaamista tai harrastuneisuutta.

Asiakasneuvojaa etsitään 20 hengen Contact Centre -tiimiin, jossa pääsääntöisesti autetaan suomalaisia kauppiasasiakkaita maksupäätteiden teknisissä haasteissa. Työskentelykanavina ovat puhelin, sähköposti ja myös chat sekä sosiaalinen media. Myöhemmässä vaiheessa työnkuvaan tulevat myös maksupäätteiden tilitykseen, laskuihin ja raportteihin liittyvä asiakaspalvelu.

Työvuorot sijoittuvat pääsääntöisesti arkisin 8-18 välille, satunnaisia viikonloppuvuoroja tulee myös jokaiselle sovitusti. Työt alkavat sopimuksen mukaan, mutta viimeistään toukokuun alussa. Työsuhde solmitaan Baronan kanssa.

Miksi Netsille?

Nets tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa alan ammattilaiseksi. Koulutus tehtävään on kattava ja antaa sinulle hyvät lähtökohdat tuottaa asiakkaillesi asiantuntevaa palvelua. Tässä tehtävässä pääset mukaan osaksi isoa kansainvälistä ja kasvavaa organisaatiota. Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan lisäksi tiimin tuen ja ympäristön, jossa arvostetaan ja luotetaan työntekijöihin.

Sinulleko?

Etsimme tavoitteellisia henkilöitä, joilla on palava halu tuottaa ensiluokkaista asiakaspalvelua, tottumusta ja osaamista kirjalliseen sekä suulliseen kommunikointiin, halua oppia uutta ja työskennellä menestyksekkäästi osana asiakaspalvelutiimiä. Arvostamme aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja/tai Contact Centre -ympäristöstä. Suomen kieli on tehtävän kannalta ehdoton, muusta kielitaidosta, kuten englannista ja ruotsista, on ehdottomasti etua. Emme tartu tiukasti koulutustaustaasi, vaan tärkeää on löytää sopiva ja osaava tyyppi tiimiimme!

Tunnistatko ylläolevasta itsesi? Mikäli kyllä, tahdomme tutustua sinuun! Laita meille siis rohkeasti hakemusta viimeistään 4.4.2019, niin pääsemme ottamaan ensimmäiset askeleet kanssasi. Otamme vastaan hakemukset Baronan rekrytointijärjestelmämme kautta. Jos jokin jäi mietityttämään, niin soita rekrytoinnista vastaavalle Piia Laitilalle. Piian tavoitat parhaiten arkisin 9-11 välillä numerosta 050 506 5144.