(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiakaspalvelija
Sähköinfo Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.7.2018

Tiedon tuotannon ja käyttämisen siirtyessä yhä enemmän sähköiseen maailmaan haemme

TEKNISTÄ ASIAKASPALVELIJAA

asiakastuen tehtäviin. 

Työ sisältää mm. aktiivista ja aloitteellista asiakaspalvelua, palvelupyyntöjen käsittelyä, asiakkaiden ongelmatilanteiden ratkomista ja asiakkaiden opastamista yhdessä muun tiimin kanssa. Työhön sisältyy myös tuotteiden ylläpitoa, tilausten käsittelyä ja sopimusten hallinnointia.

Taustasi voi painottua joko tekniselle tai asiakaspalvelun puolelle. Saatat olla ollut mukana esimerkiksi sovellusten kehityksessä, käyttöliittymätyössä, teknisessä asiakaspalvelussa tai muussa vuorovaikutteisessa asiakastyössä. Olet myös kiinnostunut web-sovellusten tai nettisivujen toiminnoista.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on hyvä tekninen ymmärrys verkossa tuotettavista palveluista ja kokemusta crm-järjestelmistä. Työssä tarvitaan ajanmukaisia IT-taitoja, erinomaisia asiakaspalvelutaitoja, rohkeutta kontaktoida asiakasta ja kiinnostusta tekniikkaa kohtaan. Kielitaitovaatimuksena on hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen osaaminen ja sinun on kyettävä opastamaan asiakkaita myös englannin kielellä teknisissä asioissa.

Sinulla on joustava ja työtä pelkäämätön asenne ja pystyt sekä itsenäiseen että tiimityöskentelyyn. Työotteeltasi olet oma-aloitteinen, pitkäjänteinen ja positiivinen ja sinulla on halua ja kykyä kehittyä ja oppia uutta.

Tarjoamme sinulle haasteellisen ja itsenäisen tehtävän, osaavan organisaation tuen ja mahdollisuuden laajentaa ja monipuolistaa toimenkuvaasi.

Työn toivottu aloitusajankohta on 17.9.2018, tai sopimuksen mukaan.

Tehtävän sisällöstä lisätietoja antaa palvelujohtaja Satu Valldén, satu.vallden@sahkoinfo.fi, p. 09 5476 1418. Pyydämme hakemuksia palkkatoiveineen 8.8.2018 mennessä talousjohtaja Sami Pilkkikankaalle, sami.pilkkikangas@stul.fi