(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiakaspalvelija
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.6.2018

Oletko IT-uran alkuvaiheessa, alan opiskelija tai jo kokenut teknisen asiakastuen taitaja, ja etsit töitä Tampereelta? Nautitko teknisten ongelmien ratkomisesta ja asiakasrajapinnassa työskentelystä? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö!

Etsimme nyt nopealla aikataululla asiakkaallemme Service Deskiin Tampereelle useita teknisiä asiakaspalvelijoita käsittelemään monipuolisia ja vaihtelevia palvelupyyntöjä ja tarjoamaan teknistä tukea yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin. Tehtävään perehdytetään hyvin ja tämänkin jälkeen käytettävissäsi on aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja aidosti it-alasta kiinnostuneelle henkilölle. Kokemus it-tuesta katsotaan eduksi, mutta ennen kaikkea arvostamme reipasta asennetta sekä kiinnostusta asiakaspalvelutyöhön. Töitä tehdään arkipäivisin (ma-pe). Asiakkaamme toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Tampereen keskustassa. Kyseessä on noin 6 kuukauden määräaikainen työsuhde, jossa on optio myös jatkosta. Työsuhteessa työnantaja on Barona IT Oy.

Toivomme sinulta:

• soveltuvaa it-alan koulutusta tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office -tuoteperheestä ja Outlook-ympäristön asennuksista. 0365-ympäristön kokemuksesta saa lisäpisteitä

• asiakaslähtöistä työskentelyotetta

• kykyä toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

• suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, toimithan ripeästi, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla! Työt alkavat sopimuksen mukaan sopivien henkilöiden löydyttyä. Tehtävään valituille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.

Nyt kannattaa tarttua tilaisuuteen - tässä on huippu mahdollisuus saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä!

Teknisen asiakaspalvelijan arkeen pääset tutustumaan alla olevan videon avulla:
https://www.youtube.com/watch?v=hnEPb5OH0is

Jos sinulla heräsi kysymyksiä, vastaamme niihin mielellämme.