Tietoa tehtävästä
Etsitkö työtä, jossa pääset yhdistämään teknistä osaamistasi ja asiakkaiden ratkaisukeskeistä palvelemista? Löytyykö sinulta ymmärrystä energiateknologiasta ja haluat päästä näyttämään ammattitaitosi asiakkaille? Hienoa!
Geonova Oy etsii teknistä asiakaspalvelijaa maalämpö- ja lämpöpumppuratkaisujen palveluihin.
📍 Mahdollistamme etätyön, mutta toivomme kohtaavamme sinut myös pari kertaa viikossa toimistollamme joko Helsingissä tai Jyväskylässä.
Olemme suomalainen 2022 perustettu energia-alan palveluyritys. Tarjoamme yrityksille ja taloyhtiöille maalämpöä ja maaviileää palveluna. Palveluna ostaminen tarkoittaa, että korkean alkuinvestoinnin sijaan asiakas maksaa kiinteää kuukausimaksua sopimuskauden ajan. Palvelumme avulla isot kiinteistöt voivat siirtyä helposti ja riskittömästi uusiutuvan energian käyttäjiksi ja saavuttaa samalla merkittäviä kustannussäästöjä ja CO2-päästövähenemiä.
Omistajamme ovat kansainvälinen kiinteistösijoitusyhtiö CBRE Investment Management ja Suomen lämpöpumppumarkkinan johtava asiantuntija LämpöYkkönen.
Lisätietoja: www.geonova.fi
TEHTÄVÄN YLEISKATSAUS
Teknisenä asiakaspalveluedustajana toimit asiakkaiden, palvelukumppaneiden ja tiimin keskeisenä yhteyshenkilönä varmistaen palvelupyyntöjen tehokkaan käsittelyn, toimitusten täsmällisyyden ja asiakastyytyväisyyden. Työssäsi yhdistyvät asiakaspalvelun, teknisen asiantuntemuksen ja hallinnollisen työn osa-alueet. Tekninen asiakaspalveluedustaja toimii osana Jatkuvien palveluiden tiimiä.
PÄÄVASTUUT
• Vastaat ensisijaisesti asiakkaiden palvelupyyntöjen hallinnasta
• Ohjaat ja priorisoit saapuvat palvelupyynnöt oikeille toiminnoille ja varmistat, että sovitut tehtävät toimitetaan ajoissa.
• Laadit aikataulut asiakkaiden ja palvelukumppaneiden kanssa ja hallitset palvelujen toimituksen sovittujen aikataulujen mukaisesti.
• Vastaat jatkuvien palveluiden laskutuksesta ja varmistat, että lisätyöt on sovittu asiakkaiden kanssa ja kirjattu sopimuksiin.
• Ohjaat mahdolliset lisämyyntitarpeet myyntiosastolle ja avustat tuotantoa hallinnollisissa tehtävissä.
• Seuraat asiakastyytyväisyyttä prosessin aikana.
• Valmistelet ja toimitat kuukausiraportin viranomaisille.
MITÄ TOIVOMME SINULTA?
Tehtävässä menestymisessä eduksesi on:
- Koulutustausta ja tekninen osaaminen: Insinöörikoulutus tai tekninen ymmärrys energiateknologiasta sekä lämpöpumppujärjestelmistä.
- Asiakaspalvelutaidot: Hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot sekä halu tarjota erinomaista asiakaspalvelua.
- Hallinnollinen ja taloudellinen osaaminen: Perustiedot taloushallinnosta. Eduksesi on esimerkiksi aiempi kokemus laskutuksesta.
- Organisointikyky: Kyky hallita monivaiheisia asiakasprosesseja ja pitää huolta aikatauluista tehokkaasti.
MITÄ TARJOAMME SINULLE
Tässä tehtävässä pääset toimimaan tärkeässä roolissa asiakaslähtöisessä ympäristössä. Pääset ratkomaan palvelupyyntöjä asiantuntevassa tiimissä ja saat erinomaisen mahdollisuuden kehittyä energia-alan ammattilaiseksi. Tarjoamme sinulle myös kattavasti työsuhde-etuja, kuten:
- Joustava työskentelymalli ja osittainen etätyömahdollisuus.
- Epassi Flex- ja lounasetu.
- Tuemme yksilöiden kehittymistä.
- Matkapuhelinetu sekä mahdollisuus työsuhdepolkupyörään.
- Hyvät työterveyspalvelut hyvinvointisi tueksi.
OTA YHTEYTTÄ
Mikäli tämä tehtävä herätti mielenkiintosi, jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian. Kutsumme soveltuvia hakijoita haastatteluun jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Rekrytointi toteutetaan yhteistyössä Adeccon kanssa, mutta valittu henkilö solmii vakituisen työsopimuksen suoraan Geonovan kanssa.
Haethan tehtävää 15.12.2024 mennessä. Jos sinulla on kysyttävää työtehtävästä tai hakuprosessista, otathan yhteyttä:
📩 Recruitment Consultant Vilma Hyvönen: vilma.hyvonen@adeccogroup.com, 040 621 6202.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.