(Poistunut julkaisusta)

Tekninen asiakasneuvoja
Lappeenrannan Energia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.10.2020
Haemme energistä teknistä asiakasneuvojaa neljän kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen. Työskentelet Lappeenrannan Energian Asiakkuudet -yksikössä.

Teknisenä asiakasneuvojana tehtäviisi kuuluu sähkö-, vesi- ja lämpöliittymä prosessien hallinta asiakkaan liittymätilauksesta mittaroituun ja kytkettyyn liittymään asti, liittymämuutokset sekä uusien pientuotantokohteiden käsittely. Lisäksi tehtäviin kuuluu asiakkaiden ja urakoitsijoiden neuvonta niin puhelimitse, käyntiasiakaspalvelussa kuin sähköisten palvelukanavien kautta. 
 

Odotamme sinulta
- tietoteknistä osaamista ja valmiutta omaksua nopeasti uusia järjestelmiä
- kykyä hallita isoja asiakokonaisuuksia
- teknistä koulutusta mieluiten sähköalalta
- asiakaspalvelukokemusta; työ keskittyy neuvontatehtäviin, joka tapahtuu pääosin puhelimitse ja sähköpostilla.


Tarjoamme sinulle
- mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän energiayhtiön liittymähallinnan parissa
- liukuvat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn koulutusjakson jälkeen
- kattavan perehdytyksen ja rempseän tiimin tuen työhösi
- Smartum liikunta- ja kulttuurietuuden 

 
Toivomme, että voit aloittaa tehtävässä mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä antaa tiimipäällikkö Jenni Ahokas, puh. 040 647 7239, jenni.ahokas@lreoy.fi.  
Toimi pikaisesti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Hakuaikaa on jatkettu sunnuntaihin 15.11. asti.