(Poistunut julkaisusta)

Technical Support
Leica Geosystems Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.5.2020

Etsimme etätukeemme uutta tiimijäsentä auttamaan asiakkaitamme ensisijaisesti Espoon toimistolle! Haluatko kehittyä teknisissä tehtävissä ja luoda uraa alan huipputeknologian parissa?

Tässä tehtävässä annat tukea ja apua asiakkaillemme Suomessa puhelimitse ja sähköpostitse työskennellen tärkeässä roolissa luomassa asiakastyytyväisyyttä. Osallistut myöskin teknisen etätuen prosessien ja tehokkuuden kehittämiseen. Positiivinen ja energinen asenne teknisen tuen tiimissämme luo hyvät edellytykset onnistua työssäsi.

Positioon kuuluu seuraavat tehtävät ja vastuut:

•      Vianmääritys ja etätuen tarjoaminen maa- ja infrarakennusalan asiakkaillemme, jotka käyttävät koneohjauksen tuotteitamme

•      Palautteen ja tilastojen kerääminen teknisistä kysymyksistä sekä asiakkaiden kokemuksista

•      Aktiivinen yhteistyö muun teknisen tuen tiimin sekä huoltotiimien kanssa

Odotamme sinulta valmiuksia asiakaspalvelutyöhön ja koulutusta soveltuvan tekniikan tai maanmittauksen alalta, huomioiden asiakkaittemme toimintaympäristön maa- ja infrarakennustyömailla. Edellytämme erinomaista suomen kielen taitoa ja hyvää englannin kielen osaamista sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja tiimissä. Ruotsin kielen hallinta on etu.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä työskentelemään ja kehittymään kansainväliseen yritykseen ja työyhteisöön erittäin laadukkaiden ratkaisujen ja palvelujen pariin. Saat perusteellisen perehdytyksen ja koulutuksen tehtävään, kilpailukykyisen palkitsemisen ja kattavat työsuhde-edut. Kulttuurimme on rento, asiantunteva ja ammattimainen. Arvostamme jokaisen työntekijämme panosta sekä yrityksen että oman ammattitaidon kehittämiseen. Vastasiko tehtävänkuvaus odotuksiasi? Odotamme innolla sinua tiimiimme, joukkuepelaaja! 

Haku on avoinna 21.6. saakka.