(Poistunut julkaisusta)

Technical Support
Leica Geosystems Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.2.2020

Etsimme etätukeemme kahta uutta tiimijäsentä auttamaan asiakkaitamme Espoon toimistolle! Haluatko kehittyä teknisissä tehtävissä ja luoda uraa alan huipputeknologian parissa?

 

Tässä tehtävässä annat tukea ja apua asiakkaillemme Suomessa puhelimitse ja sähköpostitse työskennellen tärkeässä roolissa luomassa asiakastyytyväisyyttä. Osallistut myöskin teknisen etätuen prosessien ja tehokkuuden kehittämiseen. Positiivinen ja energinen asenne teknisen tuen tiimissämme luo hyvät edellytykset onnistua työssäsi.

Positioon kuuluu seuraavat tehtävät ja vastuut:

•      Vianmääritys ja etätuen tarjoaminen asiakkaillemme, jotka käyttävät koneohjauksen tuotteitamme

•      Palautteen ja tilastojen kerääminen teknisistä kysymyksistä sekä asiakkaiden kokemuksista

•      Aktiivinen yhteistyö muun teknisen tuen tiimin sekä kenttähuoltotiimin kanssa

•      Tuki muissa jälkimarkkinaprosesseissa yhteistyössä asiakaspalvelutiimin kanssa, esim. vuokralaitteiden hallintaa

Odotamme sinulta kokemusta asiakaspalvelusta sekä teknisestä etätuesta, myöskin relevanttia koulutusta, (soveltuvan tekniikan tai maanmittauksen alalta) sujuvaa englannin ja suomen kieltä sekä kykyä työskennellä itsenäisesti ja tiimissä. Ruotsin kielen hallinta on etu. Tehtävään soveltuu erinomaisesti esimerkiksi vastavalmistunut insinööri.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä työskentelemään kansainväliseen yritykseen ja työyhteisöön erittäin laadukkaiden ratkaisujen ja palvelujen pariin. Saat perusteellisen perehdytyksen ja koulutuksen tehtävään, kilpailukykyisen palkitsemisen ja kattavat työsuhde-edut. Kulttuurimme on rento, asiantunteva ja ammattimainen. Arvostamme jokaisen työntekijämme panosta sekä yrityksen että oman ammattitaidon kehittämiseen. Vastasiko tehtävänkuvaus odotuksiasi? Odotamme innolla sinua tiimiimme, joukkuepelaaja! 

Hae alla olevan linkin kautta viimeistään 29.02.2020.