Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja teknisestä ongelmanratkaisusta kiinnostunutta Technical Support Specialist ia osaksi asiakastuen first line-tiimiämme. Tässä tehtävässä vastaat asiakkaiden tukipyyntöihin ja ratkot teknisiä ongelmatilanteita laajalla skaalalla aina matkapuhelimien ja SIM-korttien toimintahäiriöistä ohjelmistoihin liittyviin vikatilanteisiin ja muutospyyntöihin (esim. käyttäjäoikeuksien ja toiminnallisuuksien muutokset). First line-tukitiimille ohjautuvat keskitetysti asiakkaiden ensimmäiset yhteydenotot. Vastaanotat ja ratkot tukipyyntöjä sekä puhelimitse että viestitse tiketöintijärjestelmän välityksellä. Tehtäviisi kuuluu siten myös päivittäinen puhelinasiakaspalvelu. Tukipyynnöt tulevat suoraan asiakasyritystemme pääkäyttäjiltä tai operaattoripalveluiden loppukäyttäjiltä. Oman tiimisi lisäksi teet tiiviisti yhteistyötä esimerkiksi tuotantotiimin kanssa haastavimmissa ongelmatilanteissa.
Tämä tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden syventyä monipuolisesti Enreachin uniikkeihin ohjelmistoratkaisuihin sekä kehittää laaja-alaisesti osaamistasi operaattori- ja telekommunikaatiopalveluiden parissa. Kiinnostuksesi ja osaamisesi mukaan sinulla on jatkossa mahdollisuus suunnata tehtävänkuvaasi esimerkiksi asiakkaiden käyttökoulutuksiin tai jonkin järjestelmämme erityisasiantuntijuuteen tai voit myös ottaa enemmän roolia asiakkuuksien hallinnassa ja kasvattamisessa.
Voit olla vielä urasi alussa tai jo kokeneempi IT-alan osaaja, kunhan sinulla on kykyä tekniseen ongelmanratkaisuun ja olet kartuttanut teknistä osaamistasi esimerkiksi töiden tai opintojen kautta. Työskentelet luontevasti osana tiimiä sekä palvelet asiakkaita aktiivisella ja positiivisella otteella asiakastyytyväisyyden arvon ymmärtäen.
Odotamme sinulta:
Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja kykyä tekniseen ongelmanratkaisuun
Teknistä taustaa (esim. opinnoista tai töistä)
Asiakaspalvelukokemusta ja palveluhenkisyyttä
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Lisäksi katsomme eduksi:
Työkokemuksen teknisestä tuesta
Hyvän ruotsin kielen taidon (osa asiakkaistamme ovat ruotsinkielisiä)
Telekommunikaatio- ja operaattoripalveluiden tuntemuksen
Tarjoamme sinulle:
Mahdollisuuden päästä osaksi Enreachin kasvutarinaa ja telekommunikaatioalan muutosta
Jatkuvaan oppimiseen, kumppanuuteen ja innovatiiviseen ajatteluun perustuvan yrityskulttuurin
Avoimen ja uteliaan lähestymistavan sekä kokeilukulttuurin - työskentely Enreachilla on avointa, läpinäkyvää ja innostunutta
Paikan uteliaassa ja välittävässä työyhteisössä - Enreachilla töitä tehdään yhdessä yli tiimirajojen
Lämpimän vastaanoton sekä tukea ja perehdytystä työhösi
Kilpailukykyisen palkan ja hyvät edut (esim. puhelin-, lounas-, kulttuuri- ja liikuntaetu)
Kiinnostuitko? Hienoa! Lähetä ansioluettelosi sekä hakemuksesi PDF-muodossa viimeistään 9.2.2022 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Voit tutustua Enreachiin tarkemmin täällä: https://www.enreach.fi/fi/ . Lisätietoja hakuprosessista antaa Rekrytointipäällikkö Ida Marin (+358 50 338 4399, ida.marin[at]atalent.fi).
Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Enreachin palvelukseen.
Enreach on Euroopan johtava toimija yhdistetyssä viestinnässä ja tarjoaa merkityksellistä, ihmisiä yhdistävää teknologiaa. Yrityksellä on vahva jalansija Isossa-Britanniassa, Alankomaissa, Saksassa, Espanjassa ja Tanskassa. Enreach tarjoaa yhteistyöteknologiaa ja telekommunikaatiopalveluja jälleenmyyjien, palveluntarjoajien ja edustamiensa yritysten kautta. Sen kaikki liiketoiminnot tähtäävät älykkäisiin, integroituihin IT- ja viestintäratkaisuihin, jotka varmistavat parhaan mahdollisen viestinnän ja työnkulun organisaatioiden välillä. Enreachin tavoitteena on antaa yrityksille pääsy parhaisiin viestintä- ja yhteistyötyökaluihin helpon ja käyttäjälähtöisen käyttöliittymän kautta. Käyttöliittymässä huomioidaan aina myös käyttäjien erityistarpeet ja järjestelmät. Konsernin tarjoamat tuotteet tuovat tehokkaita ominaisuuksia kaikkien yritysten ulottuville riippumatta niiden toimialasta tai koosta, jotta yritysten työntekijät voivat keskittyä saamaan entistä enemmän merkityksellisiä asioita aikaiseksi. Enreach toimii yli 25 maassa, ja työllistää yli 1100 työntekijää 19 eri toimipaikassa Euroopassa. Lisää tietoa Enreachista löydät yhtiön nettisivuilta: https://www.enreach.fi/fi/.