(Poistunut julkaisusta)

Technical Support Specialist
WheelQ Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.10.2018

Uskomme WheelQ:lla, että ymmärtämällä paremmin ihmisten emotionaalisia vaikuttimia pystymme rakentamaan parempia yrityksiä sekä asiakkaille että työntekijöille. Teknologiamme avulla asiakkaamme ymmärtävät miten heidän yrityksensä ja palveluidensa kokemukselliset osa-alueet vaikuttavat heidän asiakkaidensa käyttäytymiseen ja miten he pystyvät pienilläkin muutoksilla sekä parantamaan myyntiään että vähentämään asiakaspoistumaa.

Yhdistämällä yli 20 vuoden tutkimuksen inhimillisestä päätöksenteosta ja motivaatiosta moderniin analytiikkaan olemme onnistuneet luomaan jotain ainutlaatuista. WheelQ oli vuonna 2017 yksi suomen nopeimmin kasvavista SaaS yrityksistä. Työskentelemme pääosin hieman isompien yritysten kuten Nesteen, Terveystalon ja Verisuren kanssa ja palveluamme käytetään jo yli 30 maassa. Kansainvälistymisemme on myös lähtenyt hyvin käyntiin ja olemme avanneet ensimmäisen toimistomme Tukholmaan tänä syksynä.

 

Technical Support Specialist

Teknisen tuen asiantuntijana sinulla on tärkeä rooli osana asiakkuustiimiämme. Pääset tuottamaan arvoa asiakkaillemme laadukkaalla asiakaspalveluosaamisellasi sekä ongelmanratkaisutaidoillasi.

Työtehtäviisi kuuluu asiakkaiden neuvonnan lisäksi ongelmanratkaisu sekä teknisten vika- ja häiriötilanteiden selvittäminen (1. ja 2. tason IT-tuki) ja tarvittaessa eskalaatio. Palvelet asiakkaitamme suomeksi ja englanniksi ja teet läheistä yhteistyötä sisäisesti tekniikkatiimin, myynnin sekä asiakasvastuullisten henkilöiden kanssa.

 

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Soveltuva IT-alan koulutus (esim. AMK)
  • Jo hieman kokemusta teknisestä asiakastuesta, asiakaspalvelusta ja/tai IT-alan tukitehtävistä
  • Asiakaslähtöinen, järjestelmällinen ja proaktiivinen työskentelyote
  • Halu ja kyky toimia itsenäisesti nopeasti muuttuvassa organisaatiossa ja oppia uutta
  • Hyvät viestintä- ja ongelmanratkaisutaidot
  • Hyvä palveluasenne sekä halu kehittää asiakassuhdetta ja asiakkaidemme palvelukokemusta

Eduksi katsomme

  • Kielitaidon (suomi, englanti, ruotsi)
  • Kokemuksen tai kiinnostuksen ohjelmistokehitykseen

 

Tarjoamme start-up henkisen, nopeatempoisen ympäristön, jossa pääset hyödyntämään vahvuuksiasi ja oppimaan uutta. Pääset työskentelemään tuotteen kanssa, joka tuottaa arvoa asiakkaidemme liiketoiminnan ytimessä aina yksilötasolta strategiselle tasolle saakka.  Jos kiinnostuit, lähetä hakemuksesi liitteineen sähköpostitse saija.pouru@wheelq.com. Lyhyet vapaamuotoiset hakemukset ja CV:t tulee toimittaa 11.11.2018 mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimithan ripeästi.