(Poistunut julkaisusta)

Technical Support -henkilö
Palette Software

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2020
Liiketoimintamme voimakkaan kasvun myötä haemme nyt joukkoomme uutta

TECHNICAL SUPPORT -henkilöä

Tehtävässä vastaat Palette Softwaren asiakkaiden hankinnasta maksuun -ohjelmiston teknisestä tuesta. Käsittelet tikettejä järjestelmässämme, testaat Palette-tuotteiden julkaisuja ja viet teknisiä kehitysehdotuksia eteenpäin tuotekehitykselle. Lisäksi olet mukana käyttöönottoprojekteissa osana projektitiimiä ja ratkot mahdollisia käyttöönoton teknisiä ongelmia. Asiakasprojektien kestot vaihtelevat muutamista viikoista useisiin kuukausiin.

Teet tiivistä yhteistyötä kollegoidesi, tuotekehityksemme, asiakkaidemme sekä muiden ohjelmistotoimittajien kanssa. Toimenkuvaa voidaan osittain räätälöidä osaamisesi ja taustasi pohjalta.

Tehtävässä menestyminen edellyttää hyvää teknistä osaamista tietokantojen, erityisesti SQL:n osalta. Olet mahdollisesti työskennellyt IIS:n, integraatioiden, P2P- tai ERP-järjestelmien parissa. Arvostamme kokemusta taloushallinnon prosesseista, projektityöskentelystä, esimerkiksi taloushallinnon ratkaisujen käyttöönoton osalta. Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Olet tehokas, oma-aloitteinen ja palveluhenkinen tiimipelaaja, joka haluaa ratkaista asiakkaiden teknisiä haasteita joustavalla ja käytännönläheisellä tavalla.

Menestyvänä, kansainvälisenä yrityksenä Palette Software tarjoaa sinulle mahdollisuuden saada vastuuta ja kehittää osaamistasi monipuolisten teknisten haasteiden parissa. Lisäksi tarjoamme sinulle hyvän työilmapiirin, liikunta- ja kulttuuriedun sekä kilpailukykyisen palkkauksen.

Lisätietoja tehtävästä antaa Palette Softwaren Miikka Suikki, puh. 040 158 1429, varmimmin 4.2. ja 10.2. klo 14-16 sekä Arespartnersin Jarmo Virtanen, puh. 040 560 9585, varmimmin 7.2. klo 10-12 ja 13.2. klo 8-10. Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoivomuksen kanssa osoitteessa https://aresnets.arespartners.fi/ 17.2.2020 mennessä.