Tietoa tehtävästä
Oletko ongelmanratkaisija, joka nauttii asiakkaiden auttamisesta? Haluaisitko päästä ratkomaan teknisiä haasteita, tukemaan asiakkaita tuotteen käytössä ja toteuttamaan heidän toiveitaan käyttöympäristössään?
Buildien Customer Success -tiimi etsii joukkoonsa asiakaspalveluhenkistä ja ratkaisukeskeistä Technical Support Coordinatoria, jolle jokainen tukipyyntö on tilaisuus loistaa!
Buildie yrityksenä
Buildie on markkinoiden käyttäjäystävällisin ja monipuolisin infrarakentamisen työkalu, joka nostaa työmaiden dokumentoinnin, laadunhallinnan ja turvallisuusjohtamisen uudelle tasolle.
Buildien tavoitteena on toimia asiakkaan luotettavana kumppanina toiminnan kehittämisessä ja datan hyödyntämisessä. Buildie tekee kattavan työmaadokumentoinnin ja laadukkaan datan keräämisen helpoksi, vähentäen dokumentointiin käytettävää aikaa ja tehostaen valvontaa. Työkalumme kokoaa kaiken työmailla syntyvän tiedon ja kuvien pohjalta käydyt keskustelut yhteen paikkaan, tukien dataan perustuvaa päätöksentekoa ja parhaita laadunhallinnan käytäntöjä. Tämä varmistaa sekä tilaajalle että urakoitsijalle ajantasaisen tiedon työmaan tapahtumista ja vaatimusten täyttymisestä.
Buildie on jo käytössä yli 80 suomalaisessa kaupungissa ja on saavuttanut vahvan aseman rakentamisen laadunvalvonnan ja dokumentoinnin markkinoilla. Yritys on kasvanut kahden hengen tiimistä 30 asiantuntijan organisaatioksi, jolla on vahva fokus kansainväliseen kasvuun.
Roolisi
Technical Support Coordinatorina olet tärkeä osa energistä tiimiämme, jolle erinomainen asiakaskokemus on kaiken keskiössä. Tärkein tehtävämme on yhdistää asiakkaiden ostopäätöksen taustalla olevat tarpeet ja odotukset siihen arvoon ja konkreettisiin lopputuloksiin, jotka he saavuttavat Buildien avulla. Tässä roolissa olet Buildien erinomaisen asiakaskokemuksen ytimessä, kääntäen asiakkaiden kohtaamat haasteet nopean ja asiantuntevan tuen avulla positiivisiksi kokemuksiksi, jotka vahvistavat asiakassuhdetta entisestään.
Keskeiset vastuut:
Tekninen asiakastuki: Ratkaiset asiakkaiden teknisiä ongelmia ja muita tukipyyntöjä nopeasti sekä asiantuntevasti. Vastaat Buildien asiakastuesta puhelimitse ja chatin kautta arkisin klo 9–16. Välillä linjat ovat hiljaisia, toisinaan sinua tarvitaan muutaman kerran päivässä.
Asiakastoiveiden toteuttaminen: Toteutat asiakkaille räätälöityjä raportteja ja konfiguroit käyttöympäristöjä heidän tarpeidensa mukaisesti. Autat myös käyttäjien hallinnassa ja muissa pienissä, mutta merkittävissä tukipyyntötehtävissä.
Dokumentaation ylläpito: Päivität teknistä dokumentaatiota, kuten käyttöohjeita ja ongelmanratkaisuohjeita, jotta tieto on aina ajan tasalla ja helposti saatavilla asiakkaille ja tiimille.
Laatudatan ylläpito: Teet tiivistä yhteistyötä tuotehallinnan ja tuotekehityksen kanssa, jotta asiakkaiden palautteet ja toiveet huomioidaan Buildien kehitystyössä. Varmistat että tukipyynnöistä tuotettu data on laadukasta ja kiteyttää oleellisen.
Toiminnan kehittäminen: Osallistut aktiivisesti tiimin sisäisiin kehitysprojekteihin ja tuot omat ideasi esiin toimintatapojemme parantamiseksi. Varmistamme yhdessä, että tiimimme toiminta ja käyttämämme järjestelmät kehittyvät jatkuvasti vastaamaan tulevaisuuden tarpeita.
Olet etsimämme henkilö, jos:
Sinulla on asiakaslähtöinen asenne ja olet aidosti kiinnostunut auttamaan asiakkaita.
Sinulla on kokemusta teknisestä tuesta tai asiakaspalvelusta SaaS-ympäristössä.
Työskentelytapasi on tarkka ja järjestelmällinen, ja osaat priorisoida tehtävät tehokkaasti niiden ajallisen kriittisyyden mukaan.
Olet erinomainen ongelmanratkaisija ja sinulla on hyvä tekninen ymmärrys.
Olet taitava kommunikoimaan tekniset asiat selkeästi eri kohderyhmille ja sinulla on hyvä ymmärrys siitä, millaiset käyttöohjeet auttavat hyödyntämään tuotetta tehokkaasti.
Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia; ruotsin osaaminen olisi iso plussa.
Kokemus infra-alasta ja/tai rakentamisesta katsotaan eduksi
Tehtävässä onnistumisen mittarit:
Ticket Resolution Time (RT): Kuinka nopeasti ratkaiset asiakkaiden tekniset kysymykset ja tukipyynnöt.
First Response Time (FRT): Kuinka nopeasti vastaat asiakkaiden yhteydenottoihin.
Customer Satisfaction (CSAT): Asiakkaiden tyytyväisyys Buildien tekniseen tukeen.
Raporttien tarkkuus ja laatu: Asiakaskohtaisten raporttien ja konfiguraatioiden osuvuus asiakkaan tarpeisiin.
Miksi valita Buildie?
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä osana innovatiivista ja kasvavaa yritystä, jolla on markkinajohtajan asema suhdanneriippumattomalla toimialalla. Pääset työskentelemään erinomaisen tuotteen parissa, jonka käyttäjätyytyväsyys on huippuluokkaa – sen ylläpidosta saat huolehtia jatkossa!
Lisäksi tarjoamme:
Kattavat työsuhde-edut, jotka tukevat työssä menestymistäsi kuten työterveys ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus, liikunta- ja kulttuurietu, lounasetu, kuntosalin käyttöoikeus ja liukuva työaika.
Modernit toimistotilat Tampereen Finlaysonissa.
Joustavan hybridimalli, mahdollistaen noin pari etäpäivää viikossa yksilöllisten tarpeiden mukaan.
Huiput työkaverit ja energisen tiimihengen, jossa tehdään töitä yhteisten tavoitteiden eteen. Kurkkaa tulevat kollegasi: https://www.buildie.fi/yritys/yhteystiedot/
Palvelevan esihenkilön Sinin, joka todella auttaa sinua onnistumaan työssäsi. Verkostoitu Sinin kanssa: https://www.linkedin.com/in/sini-myllykoski-the-key-player
Kiinteän kuukausipalkan kokemukseesi ja osaamiseesi perustuen.
Haluaisitko sinä olla mukana viemässä rakennusalaa kohti laadukkaampaa tulevaisuutta?
Tämä rekrytointi toteutetaan yhteistyössä SalesOnlyn (osa Wise People Groupia) kanssa. Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetä hakemuksesi meille rekrytointijärjestelmämme kautta, kuitenkin viimeistään 6.1.2025. Käymme hakemuksia läpi jo ennen hakuajan päättymistä.
Olen täällä auttaakseni sinua ja vastaan mielelläni kysymyksiisi:
Eveliina Lukkari, rekrytointikonsultti, eveliina.lukkari@salesonly.fi, 040 776 7577, https://www.linkedin.com/in/eveliinalukkari/
Rekrytointiprosessin edetessä keskustelet ensin SalesOnlyn Eveliinan kanssa, jonka jälkeen pääset tapaamaan Buildielta tulevaa esihenkilöäsi sekä kollegoitasi. Lopuksi haluamme tarkistaa referenssit, ja sitten ollaankin jo siinä tärkeimmässä hetkessä: sovitaan, tulisitko meille töihin!
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 6.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.
Lisätietoja: Eveliina Lukkari, rekrytointikonsultti, eveliina.lukkari@salesonly.fi, 040 776 7577, https://www.linkedin.com/in/eveliinalukkari/