(Poistunut julkaisusta)

Technical Service Manager
Telia Cygate Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.1.2021

Telia Cygate on ICT-alan arvostettu asiantuntijaorganisaatio ja merkittävä osa Teliaa. Menestyksemme ytimessä on vahva tekninen asiantuntijuus sekä laaja ja monipuolinen palvelutarjoama. Rakennamme koko organisaation tuella laadukkaita palveluratkaisuja Suomen suurimmille yrityksille ja julkishallinnon organisaatioille. Meitä on jo pitkälti yli 400 ja nyt tarvitsemme Sinua vahvistamaan onnistunutta kasvuamme Suomen parhaaksi ICT-kumppaniksi.

 

Seuraava mahdollisuutesi

Haemme nyt kasvavaan joukkueeseemme yhteistyötä rakentavaa asiakasrajapinnan ammattilaista Helsinkiin. Teknisen palvelupäällikön tehtävässä vastaat asiakastyytyväisyydestä ja asiakaskannattavuuden seurannasta koko palvelutuotannon elinkaaren ajan. Varmistat asiakkaan jatkuvan palvelun laadun, kehität ICT-infraympäristöä yhdessä asiakkaan kanssa sekä teet yhteistyötä myynnin kanssa asiakkuuksien kehittämiseen liittyen. Teknisen palvelupäällikön tehtävä on monipuolinen ja vaatii itseohjautuvaa työskentelyotetta, hyviä yhteistyö- ja sidosryhmätaitoja sekä ongelmanratkaisukykyä, sillä kehitämme toimintamallejamme jatkuvasti.

Tehtävä sijoittuu Service Management & Delivery -yksikkömme palvelunhallintatiimiin, jonka vastuulla on asiakkuuksien hallinta ja asiakaslupaustemme lunastaminen palvelutuotantomme osalta. Tiimimme huolehtii siitä, että palvelutuotanto vastaa palvelusopimuskuvausta ja on sekä kustannustehokasta että laadullisesti optimoitua. Sen lisäksi Teknisen palvelupäällikön tärkeänä tehtävänä on huolehtia asiakastyytyväisyydestä ja aktiivisesta viestinnästä asiakkaan ja sisäisen palvelutuotanto-organisaatiomme välillä.

 

Mitä voit odottaa

Tarjoamme sinulle paikan tiimissä, jossa itsenäiset IT-palveluhallinnan ammattilaiset tukevat toisiaan ja jakavat osaamistaan ja kokemustaan. Pääset tekemään mielenkiintoista asiakastyötä itseohjautuvassa roolissa sekä osallistumaan aktiivisesti liiketoimintamme kehittämiseen, samalla kasvattaen omaa osaamistasi alan johtavassa ICT-yrityksessä asiantuntevien kollegoiden tukemana. Pääset työskentelemään tulevien kollegoidesi kanssa Suomen moderneimmissa toimistotiloissa Pasilan Triplassa hyvien kulkuyhteyksien päässä tai joustavasti sieltä käsin mistä se parhaiten onnistuu.

Telia Cygate on kasvun paikka − kasvamme yrityksenä, kun sinä kasvat ja kehityt ammattilaisena. Olemme IT-alan arvostettu asiantuntijaorganisaatio, missä jokaiselle annetaan mahdollisuus näyttää osaamisensa ja vaikuttaa liiketoimintamme kehittymiseen. Kulttuurimme kulmakiviä ovat luottamus kollegoihin ja joustavat mahdollisuudet oman työsi toteuttamiseen ja kehittämiseen. Toiminnassamme yhdistyy pienen yrityksen toimintamallit ja ketteryys sekä ison konsernin edut ja uramahdollisuudet.

 

Odotamme sinulta

Tehtävässä menestyminen vaatii ICT-palvelutuotannon sekä teknistä että kaupallista ymmärrystä. Olet kerryttänyt kokemusta vähintään joistakin seuraavista liiketoiminta-alueista: konesalipalvelut, verkkopalvelut tai tietoturvapalvelut. Ymmärrät ICT-palvelutuotannon periaatteet ja ITIL-viitekehyksen mukaisen toimintamallin. Sen lisäksi odotamme tehtävään rekrytoitavalta henkilöltä kokemusta ja näyttöjä asiakaspalvelusta, asiakastyöstä tai asiakkuuksien kehittämisestä.

Alan työkokemuksen lisäksi tehtävässä ja organisaatiossamme tärkeitä kompetensseja ovat kykysi johtaa omaa työtäsi systemaattisesti ja määrätietoisesti sekä kyky hahmottaa laajoja kokonaisuuksia ja oppia uutta. Haluat ratkaista asiakkaan ongelmia ja uskallat tehdä päätöksiä omaa harkintaasi käyttäen. Olet palveluhenkinen etkä pelkää haastaviakaan asiakastilanteita, vaan suhtaudut asiakastyöhön positiivisesti ja pitkäjänteisellä sinnikkyydellä. Sinulla on hyvät viestintä- ja yhteistyötaidot ja kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi.

Eniten arvostamme positiivista tiimipelaajan asennetta sekä halua ja kykyä työskennellä yhteisten tavoitteidemme saavuttamiseksi, sillä uskomme että myös tekninen osaaminen on opittavissa, kun asenteesi on kohdallaan.

Lisätietoja tehtävästä, tiimistä tai meillä työskentelystä antaa palvelutiimin vetäjä Sini Lahti, puhelimitse 040 5822 762 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@teliacygate.fi.

 

Innostuitko ja haluat osaksi matkaamme? 

Lähetä meille CV:si saatekirjeen ja palkkatoiveen kera rekrytointijärjestelmämme kautta viimeistään 25.1.2021. Mainitsethan hakemuksessasi myös, jos kuulit tästä työmahdollisuudesta Telia Cygatella työskentelevältä tuttavaltasi. Rekrytointiprosessiin ja -aikatauluun liittyen voit olla tarvittaessa yhteydessä Talent Acquisition Partneriimme Maarit Watkinsiin p. 0440622748 tai sähköpostitse etunimi.sukunimi@teliacygate.fi. 

Tehtävä edellyttää siihen valitulta henkilöltä vähintään perusmuotoisen turvallisuusselvityksen läpäisemistä turvallisuusselvityslain (726/2014) mukaisesti. Vaihtoehtoisesti tehtävään rekrytoitu henkilö voi esittää voimassa olevan henkilöturvallisuusselvitystodistuksen valinnan yhteydessä. 

 

Telia Cygate toteuttaa vaativia asiakasratkaisuja tietoverkkojen, tietoturvan, ohjelmistojen, lohkoketjujen, identiteetinhallinnan sekä konesali- ja pilvipalveluiden parissa. Luomme rohkeasti toimialan tulevaisuutta yli 400 asiantuntijan voimin. Toimistomme sijaitsevat yhdeksällä paikkakunnalla Suomessa, lisäksi olemme aina siellä missä asiakkaamme meitä tarvitsevat. Uudelle joukkuepelaajalle tarjoamme rennon työilmapiirin, mahtavat työkaverit ja hyvät työsuhde-edut. www.teliacygate.fi