(Poistunut julkaisusta)

Technical Manager
CBRE Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.7.2018

CBRE is the world’s largest commercial real estate services and investment firm. The Company has more than 80,000 employees in more than 60 countries worldwide, and serves real estate owners, investors and occupiers through more than 400 offices. For more information please visit www.cbre.com.

CBRE Global Workplace Solutions (GWS) provides a ‘one-stop-shop’ of Enterprise Facilities Management, Project Management, Advisory & Transaction Services and Management Consulting. GWS employs more than 42 000 employees over 111 countries and we deliver service excellence and minimize risk to business operations over the long term in partnership with our clients. Our proven experience in managing change and delivering appropriate solutions, on time and within budget, in demanding environments helps our clients achieve business success.

 

CBRE Global Workplace Solutions Finland etsii kokenutta ja käytännönläheistä Technical Manageria vahvistamaan ja kehittämään toimintaamme Keski-Suomen alueella osana Technical Management yksikköämme.

Tehtävässä olet vastuussa asiakkaidemme kiinteistöjen teknisten ylläpitopalveluiden järjestämisestä sekä niiden toteutuksen seurannasta. Oleellinen osa tehtävää on kohdekiinteistöjesi kulubudjetointi, -seuranta ja raportointi. Tämän lisäksi tulet myös osallistumaan erilaisten tilamuutos- ja talotekniikkaprojektien suunnitteluun, kilpailuttamiseen ja valvontaan.

Olet etsimämme henkilö, jos:

  • Sinulla on teknisen alan tutkinto (esim. amk- tai diplomi-insinööri) ja vahva osaaminen rakennus-, sähkö- ja/tai LVI –tekniikasta
  • Olet työskennellyt 5-10 vuotta teknisenä managerina, projektipäällikkönä ja/tai huoltopäällikkönä toimistojen ja/tai liikekiinteistöjen kunnossapidossa
  • Olet oma-aloitteinen ja sinulla on kiinnostusta kehittää uusia toimintatapoja ja viedä eteenpäin teknistä managerointia
  • Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja omaat hyvät sosiaaliset taidot
  • Puhut ja kirjoitat sujuvasti sekä suomea että englantia (yrityskielemme on englanti)
  • Omaat hyvät MS Office – taidot (erityisesti Excel) ja asioiden dokumentointi sujuu sinulta luontevasti
  • Sinulla on kokemusta ja ymmärrystä neuvottelu-, sopimus- ja kilpailutusprosesseista
  • Ymmärrät työn kaupallisen puolen ja esimerkiksi budjettien laadinta ja seuranta on sinulle tuttua
  • Sinulla on voimassa oleva B-ajokortti ja pidät liikkuvasta työstä (tehtävässä ei ole tiettyä kiinteää toimipistettä, vaan kohteet sijoittuvat koko Keski-Suomen alueelle)

Tarjoamme:

  • Kiinnostavan ja haastavan tehtävän maailman suurimassa kiinteistöalan yrityksessä
  • Nopeasti kasvavan ja motivoituneen organisaation tuen
  • Kilpailukykyisen peruspalkan sekä kattavat edut

Kiinnostuitko? Haethan paikkaa mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 25.7.2018. Haastattelemme hakijoita jo haun aikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Joni Mikkolainen, Operations Manager, p. +358 40 049 3855