(Poistunut julkaisusta)

Technical Customer Support
Medidyne Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.2.2018

Oletko Sinä etsimämme tekninen asiantuntija

Technical Customer Support

Lääkintälaitteiden myynnin tueksi Vantaalle

Medidyne Oy toimii useiden tunnettujen korkealaatuisten lääkintälaitteiden, kuten ZOLL-defibrillaattoreiden, Hamilton-ventilaattoreiden ja Nonin-pulssioksimetrien maahantuojana Pohjoismaissa.

Tehtävä pitää sisällään teknisen tuen asiantuntijatehtäviä, huollon ja myynnin tukitoimia, osto- ja myyntitilausten hallintaa sekä takuu- ja reklamaatioasioiden käsittelyä. Lisäksi työhön kuuluu aktiivinen yhteydenpito asiakkaisiin ja päämiehiin sekä yhteistyö huolto- ja myyntitiimien kanssa.

Koulutuksestasi ja kokemuksestasi riippuen työ voi sisältää myös lääkintälaitteiden kalibraatioita ja huoltoja. Työtehtävät edellyttävät asumista pääkaupunkiseudulla ja pääasiallinen työpisteesi on Vantaan toimistomme. Työ edellyttää valmiutta matkustamiseen tarvittaessa kotimassa ja ulkomaille.

Sinulla on työhön soveltuva tekninen ja/tai kaupallinen koulutus ja kokemusta teknisestä asiakaspalvelusta ja myynnin tuesta sekä mahdollisesti lääkintälaitteiden huoltamisesta. Lisäksi omaat vahvat ja ajantasaiset IT-taidot. Olet myyntihenkinen ja sinulla on itsenäinen ote työhön sekä erinomaiset vuorovaikutus- ja tiimityöskentelytaidot. Tarvitset työssäsi sujuvaa englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Ruotsin kielen taidon katsomme eduksi.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja dynaamisen työympäristön, vakituisen työsuhteen, kilpailukykyisen palkkauksen, työterveyshuollon ja nykyaikaiset työvälineet. Saat perehdytyksen työhösi ja pääset osaksi työyhteisöä, jossa viihdytään ja huolehditaan aktiivisesti jokaisen hyvinvoinnista ja ammatillisesta kehittymisestä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Country Manager Jani Niva, p. 0400 932 300, to 8.2. klo 13.00 – 15.00 ja pe 9.2. klo 14.30 – 16.00.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen ja englanninkielinen ansioluettelosi viimeistään 28.2.2018 mennessä osoitteeseen jn(at)medidyne.fi. Viestiin tunnus ”Technical Customer Support”.

Haun päätyttyä ilmoitamme valinnasta haastatelluille hakijoille henkilökohtaisesti viimeistään 2.4.2018. Työ alkaa sopimuksen mukaan.