Etsimme asiakkaallemme Oy Cemron Ab:lle teknistä Customer Support Specialistia vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle tai Hämeenlinnaan. Jos sinulla on osaamista erilaisten järjestelmien ja laitteiden parista sekä nautit asiakaspalvelusta ja ongelmanratkaisusta, tämä työpaikka voisi olla sinun! Jatka lukemista ja lähetä hakemuksesi pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuajalla!
KUVAUS
Teknisenä Customer Support Specialistina tulet auttamaan yrityksen asiakkaita erilaisissa tilanteissa teknisestä tuesta aina laadukkaaseen asiakaspalvelukokemukseen saakka. Tehtävänäsi on pitää huolta, että tilaus-toimitusprosessi ylittää palvelulupauksen. Työ on itsenäistä ja monipuolista ja tueksesi saat vankan teknisen ja operatiivisen tiimin tuen. Tehtävä tarjoaa sinulle mahdollisuuden hypätä mukaan koko ajan kasvavaan yritykseen, jossa tunnet olevasi merkityksellinen osa yrityksen kasvutarinaa!
Tulet työskentelemään Myinfomonitor -konseptin parissa vastaten asiakkaiden tukipyyntöihin ratkaisten asiakkaiden mahdollisia ongelmatilanteita ja opastaen heitä ohjelmistojen käytössä. Vastaat myös tilausprosesseista alusta loppuun tarjoten asiakkaalle samalla huipputasoisen asiakaspalvelukokemuksen. Tässä työssä palvelualtis asenne ja hyvät kommunikointitaidot ovat siis avainasemassa. Työ tarjoaa sinulle myös mahdollisuuden kehittää itseäsi ammatillisesti mielenkiinnonkohteidesi mukaan.
Tarjoamme
Kattavan perehdytyksen ja osaavan tiimin tuen
Loistavan uramahdollisuuden kasvavassa yrityksessä
Itsenäisen ja vastuuta tarjoavan työkuvan
Academic Workin konsulttina tarjoamme sinulle loistavat mahdollisuudet kehittyä ammattilaisena, laajentaa verkostoasi sekä hankkia tulevaisuuden kannalta hyödyllisiä kontakteja. Lue lisää täältä.
TYÖNKUVA
Asiakkaiden tukipyyntöjen käsittely ja ratkaisu
Asiakaspalvelu ohjelmistojen käytössä, koulutuksessa ja käytännön tuessa
Tilausten kirjaaminen järjestelmiin ja hankintojen valvominen
Myynnin ja asiakkaiden hankintojen tukeminen
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
Tehtävään soveltuva koulutustausta (esim. tekninen tai kaupallinen)
Erinomaiset suulliset ja kirjalliset kommunikointitaidot
Tekninen osaaminen ja ymmärrys
Hyvä suomen ja englannin kielitaito, ruotsin kielitaito katsotaan eduksi
Tuntemus erilaisista käyttöjärjestelmistä ja laitteista (esim. Windows, Linux, Android sekä PC- ja Android-pohjaiset laitteet) katsotaan eduksi.
Etsimämme henkilö on
Oma-aloitteinen, itsenäisen työotteen omaava
Tehokas ongelmanratkaisija
Palveluhenkinen
Muuta tietoa
Aloitus: Mahdollisimman pian
Kesto: Vakituinen
Sijainti: Tampere tai Hämeenlinna
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Oy Cemron Ab:n puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää [Academic Workille](mailto:tre01@academicwork.fi).
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Tutustu yritykseen: Myinfomonitor
We are the creators of Illustrator, the SaaS solution for creating and delivering real-time visualizations for enabling the Lean and Agile workplace. Our customers benefit from Illustrator-based visualizations in many ways: - Gamifying production, assembly and manufacturing by goal-oriented rea-time views of the production, goals and quality - Orchestrating customer care and service desk operations by optimizing the load and prioritizing tasks - Advanced sales insight that lead to immediate action and better profitability of customers. Never lose a customer again because of lack of action and because of lack of knowledge of customer behaviour. We are very proud that companies such as IF Insurance, Teknos and Boliden trust our software for their daily operations. We are a part of SpectrumONE (SPEONE), a technology company listed on Nasdaq First North in Stockholm.