(Poistunut julkaisusta)

Technical Customer Service Adviser
Telia Finland Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.8.2018

Nimeni on Matti Simolin ja luotsaan tällä hetkellä tiimiä Telian teknisessä kuluttaja-asiakaspalvelussa. Meillä kannustava ilmapiiri ja huumori ovat vahvasti läsnä arjessa. Selkeä yhteinen visio, kokeilukulttuuri ja Lean-filosofia, ovat osastomme tukipilareita. Telian ja Liigan yhteinen taival tuo raikkaita muutoksia ja positiivisia haasteita myös meidän osastollemme. Vahva yhteinen tahtomme on olla mukana luomassa entistäkin parempia ja monipuolisempia asiakaskokemuksia myös Liigan alkaessa. Etsimme nyt Turkuun ja Jyväskylään osa-aikaisia (12 - 38 h/vko) teknisiä asiakasneuvojia vahvistamaan tiimiämme. Tehtävät ovat määräaikaisia, kestoltaan vuoden loppuun.

Seuraava mahdollisuutesi

Työssäsi autat asiakkaitamme liittymiin ja palveluihin liittyvissä haasteissa puhelimitse ja sähköisiä asiointikanavia hyödyntäen. Olet aitiopaikalla mukana rakentamassa historiallista Telian ja Liigan uutta aikakautta tarjoamalla saumatonta apua TV-palveluidemme käyttöönottoon Liiga-asiakkaille. Pääset osaksi 10-20 henkilön tiimiä, jossa työskennellään nopeatahtisessa ja tuloshakuisessa, mutta rennossa työympäristössä. Kilpailukykyinen palkkauksemme perustuu ICT-alan työehtosopimukseen ja pääset työn luonteen vuoksi vaikuttamaan tulotasoosi suorituksesi mukaan.

Osaamisesi ja kokemuksesi

Odotamme sinulta tavoitteellista ja ahkeraa otetta työhön. Olet aidosti innostunut tekniikasta ja nautit ongelmien ratkaisusta. Sujuvat vuorovaikutus- ja viestintätaitosi suomeksi ja englanniksi tukevat asiakaslähtöistä asennettasi. Oma-aloitteinen asenteesi tukee sammumatonta janoa oppia uutta ja kykyä omaksua asioita nopeasti. Odotamme valmiutta työskennellä iltaisin ja viikonloppuisin. Eduksi katsomme aikaisemman kokemuksen asiakaspalvelutyöstä.

Mitä voit odottaa?

Lupaamme, että kartutat meillä arvokasta osaamista tulevaa varten. Tavoitteellinen tekeminen sekä laadukas esimiestyö varmistavat kehittymisesi koko työjakson ajan. Mihin suuntaan haaveesi työuran suhteen ovatkaan, on saamistasi asiakaspalvelutaidoista ja teknisestä osaamisesta hyötyä tulevaisuudessa varmasti. Lisäksi pääset hiomaan viestintä- ja neuvottelutaitojasi. Meillä on tunnetusti erinomainen henki osastollamme ja tiimeistä hitsautuu usein tiivis ystäväporukka, jotka tapaavat toisiaan vuosienkin jälkeen.

Kiinnostuitko?

Lähetä raikas CV:si ja työtehtävään kohdistettu hakemuskirjeesi 26.8.2018 mennessä rekrytointijärjestelmämme www.telia.fi/career kautta. Hae pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Lisätietoja tehtävästä antaa Matti Simolin 0403026424, matti.simolin@teliacompany.com (soittoaika arkisin klo 8-16).

Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!

Olemme Telia, New Generation Telco. Meillä on tärkeä tehtävä – tuoda maailma lähemmäksi ihmistä. Tarjoamme ihmisille innovatiivisia, helppoja ja tehokkaita tapoja kommunikoida keskenään missä päin maailmaa tahansa. Verkot ja muut operaattoripalvelut ovat edelleen ydinosaamistamme, mutta lisäksi olemme digitaalisen liiketoiminnan edelläkävijä toimintaamme lähellä olevilla alueilla, kuten IoT, datakeskus, älykäs liikenne tai koti sekä digitaalinen tunnistautuminen. Inspiroidu New Generation Telco -matkastamme ja löydä uusi yhteys kanssamme!