Technical Assistant
RTK-Henkilöstöpalvelu

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.6.2019

We are looking for a Technical Assistant for our international client on the OL3 site. The job will start as soon as the right candidate is found and will last up to 7 months depending on the needs of the client.

Requirements:

  • Experience in secretarial work
  • Good command of MS Office, Documentum, Excel logics, MS Project, Primavera, and Reporting tools
  • Knowledge of the OL3 documentation and form sheets
  • Fluent skills in English and Finnish

Responsibilities:

  • Administrative tasks
  • Document handling

The position will be filled as soon as the right person is found so we recommend you to apply quickly.

Please attach your updated CV in English to the application.

For more information please contact:

Tuomas Kaukomies
Key Account Manager
044 412 4366
tuomas.kaukomies@rtkhenkilostopalvelu.fi

Etsitkö työtä vaiko työlle ammattitaitoista tekijää? RTK-Henkilöstöpalvelu on monipuolisesti palveleva valtakunnallinen henkilöstöpalvelutalo. Me RTK-Henkilöstöpalvelussa olemme erikoistuneet yritysten henkilöstöratkaisuihin ja tehtävänämme on yhdistää parhaat palvelut ja tekijät– nopeasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Toimintamme perustuu asiakkaidemme tarpeiden aitoon ymmärtämiseen sekä pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin. Tavoitteenamme on löytää jokaiseen työhön osaava tekijä. Toimintamme perusta ovat työntekijämme, joille olemme luotettava työnantaja. Katso sinua lähinnä palveleva toimipisteemme www.rtkhenkilostopalvelu.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1276177
  • Työsuhde: Muu
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 19.7.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Eurajoki