Oletko positiivinen ja innostava joukkuepelaaja, jota motivoi ihmisten johtaminen ja tiimisi onnistuminen? Haemme nyt Lindströmin Helsingin tulosyksikköön myyntiassistenttitiimin vetäjää. Tässä tehtävässä toimit ammattitaitoisten assistenttiemme esihenkilönä, tukien ja valmentaen heitä omassa työssään. Osallistut myös itse tiimin päivittäisten tehtävien hoitamiseen. Innostavalla otteellasi varmistat tiimisi toiminnan laadun ja sujuvuuden sekä huolehdit, että tarjoamme asiakkaillemme erinomaisen asiakaskokemuksen. Kehität tiimisi toimintatapoja sekä rakennat yhteistyötä myös muiden talomme yksiköiden ja tiimien kanssa. Pääasiallinen toimipisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Helsingin Kalasatamassa, mutta voit tehdä töitä myös Koivuhaan ja Koskelon konttoreissamme sekä työskennellä joustavasti etänä.
Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on kokemusta esihenkilötyöstä asiantuntijaorganisaatiossa sekä asiakasrajapinnan ja/tai myynnin tukitoiminnoissa työskentelystä. Olet ihmisläheinen persoona, joka luo välittävällä ja valmentavalla otteellaan tiimilleen edellytykset onnistua työssään. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot, verkostoidut luontevasti yrityksen sisällä ja nautit ihmisten kanssa työskentelystä. Osaat priorisoida ja tehdä päätöksiä nopeasti sekä toimit joustavasti myös muuttuvassa toimintaympäristössä. Kaupallinen koulutus, hyvät tietotekniset taidot (erityisesti Excel) sekä sujuva suomen ja englannin kielen taito tukevat onnistumistasi tehtävässä.
Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän kiertotalouteen perustuvan liiketoimintamme ytimessä, vastuullisessa, vakavaraisessa ja kansainvälisessä perheyrityksessämme. Koska positio on uusi, sinulla on erinomainen mahdollisuus päästä kehittämään tiimiäsi sekä työnkuvaasi sen raamien puitteissa. Tueksesi saat tulosyksikön muut ammattitaitoiset esihenkilöt, jotka auttavat sinua onnistumaan työssäsi. Toimimme vahvasti arvojemme mukaisesti ja välitämme henkilöstöstämme. Tarjoamme työntekijöillemme mm. kattavat koulutusmahdollisuudet, hyvät etenemismahdollisuudet laajan työterveyshuollon sekä hyvät henkilöstöedut.
Olisiko tässä sinun seuraava ura-askeleesi?
Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Customer Excellence Maria Niemelä (maria.niemela@lindstromgroup.com tai p. 050 346 7858). Marian tavoitat puhelimitse parhaiten ke 3.8. klo 12-14 ja ti 9.8. klo 10-12. Lähetä CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen sähköisen hakulomakkeemme kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.8.2022.