Team Manager, Infocare Oy
Infocare Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.12.2018

Asiakkaamme InfoCare kehittää tulevaisuuden Service Deskiä, johon haemme nyt tiiminvetäjää!

Onko sinulla palava halu kehittää ja olla luomassa oman näköistäsi Service Desk -ympäristöä? Kommunikoitko sujuvasti asiakkaiden ja eri sidosryhmien kanssa ja saat omalla draivillasi vietyä tiimisi huippusuorituksiin? Mikäli motivoidut kehittämisestä ja haluat olla suunnannäyttäjänä tiimillesi, voi tiiminvetäjän paikka olla Sinun.

Digitaalisten ratkaisuiden kehittymisen ansiosta tietotyö on ajasta ja paikasta riippumatonta, jossa loppukäyttäjän työn tuottavuus, tyytyväisyys ja tehokkuus ratkaisee. Tarjoamme sinulle haastavia ja itsenäisiä tehtäviä, rennolla meiningillä ja kaverien tuella höystettynä, jossa tiimisi haluaa löytää asiakkaalle aina parhaan mahdollisen ratkaisun. Hakua hoitaa Barona IT, ja valittu henkilö rekrytoituu suoraan Infocarelle.

Service Desk-esimiehenä vastaat noin 10 Service Desk -asiantuntijan tiimistä ja varmistat, että ryhmäsi toiminta ja osaaminen vastaavat asiakkaiden ja muiden sidosryhmien tarpeita. Keskitetyn Service Deskin kautta erilaiset ratkaistavat ja reitittyvät työpyynnöt vaativat reipasta esimiesotetta, sekä aitoa halua ja uskallusta kehittää asiakkaan palvelukokemusta. Tehtävänäsi on valmentaa, sparrata ja kannustaa tiimiäsi saavuttamaan tavoitteet. Seuraat aktiivisesti tiimisi tuloksia, ja olet tietoinen, mitä ympärilläsi tapahtuu. Edellytämme sinulta ymmärrystä asiakastyöstä sekä palvelutasojen seurannasta.

Tavoitteenasi on luotsata nykyinen Service Desk-toimintamme kokonaan uudelle tasolle kehittyneiden asiakaspalvelu- ja toimintamallien, sekä eri yhteyskanavien ja järjestelmien avulla vastaamaan tulevaisuuden asiakastarpeita. Tulet jatkokehittämään toimintaa nykyisten pro-aktiivisten ja ennakoivan kunnossapidon palveluiden osalta. Vastaat tiimisi hallinnollisesta ja operatiivisesta esimiestyöstä sekä asiakkuuksien ja ihmisten johtamisesta. Tehtävässäsi raportoit palveluliiketoiminnan johtajalle.

Henkilöstömme nauttii kuukausittain vaihtuvista henkilöstöetuohjelman tarjouksista, teknologiaan liittyvistä koulutuksista, kilpailukykyisestä palkkauksesta ja etenemismahdollisuuksista uralla. Työ tapahtuu toimitiloissamme Vantaalla viihtyisissä ja juuri remontoiduissa työtiloissa. Koska Service Desk palvelumme toimivat 24/7, niin varauduthan tekemään tarvittaessa myös kolmivuorotyötä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

• Kokemusta Service Desk työstä, IT-tuen ja asiakaspalvelun tehtävistä

• Valmentava ja ongelmanratkaisija -tyyppistä luonnetta asioiden draivaamisessa eteenpäin

• Aikaisempi työnjohtovastuu ja esimieskokemus katsotaan eduksi

• Näkemystä toiminnan, työkalujen ja asiakasympäristöjen kehittämisestä

• Sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista osaamista, ruotsin kieli on eduksi.

Katso lisää osoitteesta http://infocare.com/fi/tyontekijalle/

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, lähetäthän hakemuksesi ja CV:si meille mahdollisimman pian! Kartoitamme henkilöitä tehtävään jo hakuajalla. Jos jokin jäi vielä askarruttamaan sinua, voit olla yhteydessä rekrytoinnista vastaavalle HR-konsultille: Mikko Saari (040 7386 122).

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1209302
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 3.1.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki