(Poistunut julkaisusta)

Team Manager Customer Service, Finland
1964

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.7.2020

Look after our customers and we’ll look after you.

Asiakkaamme ovat meille kaikki kaikessa. Heidän tarpeensa ja toiveensa ohjaavat tekemistämme suunnittelusta tuotekehitykseen. Arvojemme mukaisesti suunnittelemme tuotteemme aina luontoa ajatellen. Meille on lisäksi kunnia-asia auttaa asiakkaitamme pitämään huolta tuotteistamme senkin jälkeen, kun ne on kannettu kotiin.  Asiakkaamme ansaitsevat palvelua ja huolenpitoa, joka yksinkertaisesti ylittää odotukset. Ja siihen tarvitsemme sinua! 

Businesslike rekrytoi Electroluxille

Team Manager Customer Service, Finland

Tärkein tavoitteesi on läpeensä tyytyväinen asiakas. Tiimisi kanssa vastaat kolmen BtoB-kanavan asiakaspalvelusta ja tilauskäsittelyprosessista.

Johdettavanasi on noin kymmenen hengen tiimi asiakaspalvelun ammattilaisia. Sinun tehtäväsi on mahdollistaa koko tiimille huippusaavutukset ja työnilo, maksimoida onnistumiset sekä luotsata ja tukea muutoksissa. Et piilottele kulmahuoneessa, vaan olet osa tiimiä ja työskentelet yhdessä sen kanssa varmistaen ja koordinoiden erikoistilanteet ja haastavat paikat.

Työtäsi ohjaavat tavoitteet ja mitattavat tulokset.  Silmäsi on harjaantunut huomaan pienetkin yksityiskohdat, joilla on vaikutusta laatuun ja palvelun tasoon. Osaat analysoida, eritellä ja pilkkoa osiin ja siksi pystyt näkemään kuinka tekemistä ja prosesseja entisestään parannetaan. Osaat myös tuoda arkeemme käytännönläheisiä ratkaisuja esimerkiksi järjestelmien yhä tehokkaampaan hyödyntämiseen. Haluamme että asiakkaidemme kokemus palvelustamme on huipputasoa!


 Kuka olet?

  • Olet sujuva ja selkeä kommunikoija kaikilla tasoilla ja kaikissa foorumeissa.
  • Olet liideri. Sinulla on visio ja päämäärä. Sinulla on kyky innostaa ja vaikuttaa. Saat tiimin puhaltamaan yhteen hiileen, jakamaan ajatuksia ja oppimaan toisiltaan.
  • Olet asiakaslähtöinen, aito ja uskottava.
  • Olet oma-aloitteinen. Näet ympärilläsi asioita, joihin tarttua ja joita viedä eteenpäin. Electroluxilla arvostetaan ideoita ja annetaan niille myös mahdollisuus.
  • Ymmärrät, että mittarit ovat tärkeitä ja osaat hyödyntää niitä. Ne ovat kuitenkin vain väline todellisiin tuloksiin - intohimosi on varmistaa, että asiakkaamme saavat tuotteet, jotka tuottavat iloa ja elämänlaatua ihmisten arkeen.
  • Olet sopeutumiskykyinen. Meidän maailmamme on dynaaminen, nopeatempoinen, ja siinä pärjääminen vaatii joustavuutta ja ketteryyttä. Työ on meillä kuitenkin vain työtä, arvostamme jokaisen vapaa-aikaa ja siksi työaikamme on joustava, mutta säännöllinen (arkisin klo. 8-16).
  • Sinulla on jo jonkin verran esihenkilökokemusta ja siksi tiedät, että ihmisten kanssa työskentely saa parhaat puolesi esiin. Sinulla on halua kehittyä ja oppia koko ajan uutta. Kommunikoit sujuvasti suomen ja englannin kielellä, ruotsi on etu. Koulutustaustasi antaa eväät tehtävässä menestymiselle ja kokemus Service Center- tai Call Center-maailmasta on suuri etu. Työskentely kuluttajatuotteiden parissa on plussaa ja tilaus-toimitusprosessin ymmärrys auttaa hahmottamaan tiimisi haasteita.

Millainen työnantaja Electrolux on?

Electrolux pitää huolta työntekijöistään. Se tarkoittaa mitattua työviihtyvyyttä, vähäistä vaihtuvuutta, ura- ja kouluttautumismahdollisuuksia, laajennettuja työterveyden palveluita, liikuntaa ja kulttuuria sekä kilpailukykyistä palkkausta ja henkilökuntaetuja. Kansainväliset verkostot, osaavat kollegat, laadukas esimiestyö ja mielekäs työkenttä takaavat oikealle ihmiselle upean työn talossa, joka tunnetaan laadustaan!

https://www.electroluxgroup.com/en/electrolux-named-top-employer-in-seven-european-markets-30646/

https://www.electrolux.fi/ 

Työ alkaa kesälomien jälkeen elo-syyskuussa 2020 ja on vakituinen.

Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Kalasatamassa.

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 5.8.2020 mennessä ja liitä mukaan englanninkielinen CV. Haastattelut alkavat jo hakuajan puitteissa.

Rekrytointia hoitaa Businessliken johtava konsultti ja partneri Marju Vuorensalmi, 09 682 90 802, marju.vuorensalmi@businesslike.fi