Team Leader, Payroll & HR
Tietoa tehtävästä
Oletko asiakaspalveluhenkinen palkanlaskennan ja esihenkilötyön ammattilainen? Haluatko työskennellä ja kehittyä osana palkkahallinnon johtavaa kansainvälistä asiantuntijaorganisaatiota?
Etsimme kannustavaa ja toiminnan kehittämiseen positiivisella otteella tarttuvaa
Palkanlaskennan tiiminvetäjää Lappeenrantaan
Sinulta löytyy kykyä nähdä uusia mahdollisuuksia ja saada tavoitellut asiat tapahtumaan hyvän yhteistyön hengessä. Vahva paineensietokykysi, ratkaisuhakuisuutesi ja vuorovaikutustaitosi kantavat erinomaiseen asiakaspalveluun, ihmisten kohtaamiseen ja ongelmanratkaisuun tilanteessa kuin tilanteessa.
Toiveitamme sinulle
Toivomme, että palkkahallinto on sinulle ennestään tuttu ja edelleen kiehtova maailma. Myös SD Worx W osaamisesta on hyötyä. Aiemmasta esihenkilö- ja johtamiskokemuksesta on tässä tehtävässä epäilemättä etua, mutta onnistumisen ratkaisee lopulta positiivinen asenne, toimeen tarttuva ote ja innostus ihmisten kanssa työskentelyyn. Motivoidut meidän ja asiakkaan arjen kehittämisestä yhdessä tiimin kanssa joka päivä vielä paremmaksi. Repustasi löytyy parhaimmillaan monipuolista liiketoiminta- ja asiakasosaamista sekä soveltuva kaupallinen koulutus. Kommunikoit erinomaisella suomenkielellä, muu kielitaito plussaa sekin.
Toivomme, että sinusta löytyy juuri itsesi näköinen, aito yhdistelmä
esihenkilöä, joka palaa halusta auttaa kollegoita onnistumaan ja kehittymään
organisaattoria, jolla useammatkin langat pysyvät hyvässä järjestyksessä
asiakasosaajaa, joka inspiroituu etsimään asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevia ratkaisuja ja ylittämään asiakkaan odotukset
sparraajaa, jonka puoleen ihmiset haluavat kääntyä tiukan paikan tullen
innovaattoria, joka ei tyydy eilisen ratkaisuihin vaan haluaa kehittää toimintaa eteenpäin
innokasta oppijaa, joka ottaa asioista selvää ja omaksuu asiantuntijatyön ja tietojärjestelmien logiikat
luottopakkia, joka varmistaa tulokset eikä jätä asioita puolitiehen
Tervetuloa Azetsille!
Lappeenrannan palkanlaskennan organisaatiomme koostuu neljästä tiimistä ja noin 60 palkanlaskennan asiantuntijasta. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen, vastuullisen ja kehittävän työtehtävän sekä mukavan ja kannustavan työyhteisön. Meillä asiantuntijoilla on mahdollisuus rakentaa itsensä näköistä työuraa monipuolisten ja mielenkiintoisten työtehtävien parissa. Panostamme osaamisen kehittämiseen ja asiantuntijatyömme sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja -järjestelmät. Teemme tiivistä yhteistyötä laajan sisäisen asiantuntijaverkostomme kanssa, josta löytyy tarvittaessa tukea kaikkiin työhösi liittyviin erityiskysymyksiin. Rakennamme yhdessä asiakkaidemme kanssa menestystä ja työtämme ohjaa vastuullisuus ja jatkuva kehittyminen.
Kiinnostuitko?
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Haethan tehtävään pikimmiten, mutta viimeistään 16.6.2023. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, niin pääsemme juttusille. Lisätietoa tehtävästä antaa arkisin klo 8-9 tai 15-16 Leila Heikkinen, puh. 050 326 5271.
Haluatko tietää lisää työskentelystä Payroll & HR -liiketoiminnassamme? Lue blogista Tiinan tarina tai katso oheinen video! Lisätietoa löytyy myös urasivuiltamme.
Seuraa Azetsia sosiaalisessa mediassa:
Tietoa työnantajasta
Azets on talous-, palkka-, HR- ja neuvonantopalveluja sekä niitä tukevia teknologiaratkaisuja tarjoava yritys, joka palvelee asiakkaita henkilökohtaisesti niin digitaalisesti kuin paikallisesti. Yli 6 500 asiantuntijaamme auttavat asiakkaitamme keskittymään liiketoimintaansa ja saavuttamaan tavoitteensa.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/azets-insight/0220227-1