Team Lead, Service Desk & Onsite
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.7.2018

Elisan IT-liiketoiminta on korkean osaamisen IT-palvelutalo. Liiketoimintamme perustuu erinomaiseen asiakastyytyväisyyteen, vahvaan teknologiaosaamiseen sekä aitoon asiakaslähtöiseen toimintaan. Tuotamme monipuolisia työn tuottavuus-, konsultointi-, sovellushallinta-, sovelluskehitys-, ulkoistus- ja tukipalveluja.

Meitä yhdistää ammattimainen asenne työn tekemiseen, intohimo teknologioihin ja ohjelmistokehitykseen. Olemme tiukasti mukana alan kehityksessä ja muutoksessa. Meille tärkeää ovat työntekijöiden osaamisen kehittäminen, huippulaatu ja hyvä fiilis.

Nyt etsimme Team Leadia, Tukipalveluiden Service Desk tiimiin sekä Onsite tiimiin Helsinkiin!

Tehtävässäsi otat johdettavaksesi Service Desk- tai Onsite asiantuntijatiimin. Toimit tiimin esimiehenä ja vastaat siitä, että tarjoamme asiakkaillemme huippuluokan palvelua. Yhdessä kollegoidesi kanssa pidät huolta siitä, että palvelukokonaisuus toimii alusta loppuun. Olet jatkuvasti pulssilla siitä, miten tiimisi toimii ja huolehdit asiantuntijoiden tyytyväisyydestä sekä osaamisesta. Tunnet IT- palvelutuotannon lainalaisuudet ja prosessit, ja omaat toimeen tarttuvan asenteen.

Tukipalveluissa vastaamme Elisan IT ulkoistus- ja tukipalveluasiakkaiden tietojärjestelmien toimivuudesta sekä tuemme loppukäyttäjiä kaikissa tietotekniikkaan liittyvissä kysymyksissä. Tukea annetaan sähköpostitse, puhelimitse, sähköisen palvelukanavan kautta sekä paikan päällä asiakkaiden luona. Tavoitteenamme on ratkaista asiakkaan ongelmatilanne jo heti ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • Vahvaa esimieskokemusta
  • Valmentavaa johtamisotetta ja kykyä luoda ympäristö, jossa jokaisella on mahdollisuus huippusuorituksiin
  • ITIL Foundation sertifikaatin. Vahvaa ymmärrystä ITIL - maailmasta. Tiedät mikä on tapahtuma tai palvelupyyntö, mikä on muutos, sekä miten ne eroavat toisistaan ja miksi.
  • Kokemusta IT-palvelutuotannon prosesseista
  • Tuloksentekonälkää ja tahdonvoimaa
  • Määrätietoisuutta toteuttaa suunnitelmia paineenkinalla ja sopeutumista muuttuviin tilanteisiin
  • Asennetta ja halua viedä asiat loppuun asti
  • Yhteistyön ja verkostoitumisen taitoja

Erityisesti ilahdumme, mikäli edellä mainittujen lisäksi sinulla on

  • Kiinnostusta uusien toimintatapojen ja -mallien kehittämiseen
  • Omakohtaista työkokemusta IT Service Desk työstä
  • Service Now – osaamista

Tarjoamme sinulle inspiroivan työympäristön IT-palveluiden jatkuvasti muuttuvassa maailmassa, työkavereiksi mukavat kovan luokan osaajat, välittävän esimiehen, hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet sekä herkulliset henkilöstöedut! Elisa tarjoaa työpaikkana ison talon edut yrittäjähenkisellä meiningillä ja on tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista myös vuonna 2018. Linkin takaa voit lukea Elisasta ja meistä elisalaisista. Ja somessa voit seurata arkeamme esimerkiksi Instagramissa, #elisalainen.

Kiinnostuitko? Hae paikkaa heti, sillä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Tehtävään valitulle henkilölle tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys luotettavuuden varmistamiseksi turvallisuusselvityslain (726/2014) mukaisesti.

Lisätietoja tehtävästä antaa IT + C Services Tukipalveluiden johtaja Marika Sorsa
klo 14.00-16.00, puhelin 040 5409 551.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1161852
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 20.8.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki