(Poistunut julkaisusta)

TAVARANHALLINNAN PROJEKTIKOORDINAATTORI
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.6.2019

Haemme osaavan joukkomme vahvistukseksi määräaikaiseen työsuhteeseen

TAVARANHALLINNAN PROJEKTIKOORDINAATTORIA

Oletko oma-aloitteinen, reipas ja innovatiivinen ajattelija? Onko sinulla huolellinen ja analyyttinen työskentelyote? Hienoa, saatat olla uusi tavaranhallinnan projektikoordinaattorimme!

Pääkonttorimme tavaranhallinnan osasto optimoi ja kehittää tavaran kulkuun liittyviä prosesseja jakelukeskuksista myymälöihin ja sieltä asiakkaalle. Lisäksi osaston vastuualueisiin kuuluvat esimerkiksi myymälöiden layoutin suunnittelu ja myynnin tunnuslukujen analysointi.

Tehtävässä pääset työskentelemään osana tiimiä, joka vastaa yrityksemme myymälämuutosprojektien  kokonaisvastuusta ja -suunnittelusta. Vastuualueeseesi kuuluu mm. uusien myymälöiden kokonaisvaltainen suunnittelu sekä erilaiset visuaaliseen ilmeeseen ja kalustukseen liittyvät kehitysprojektit. Lisäksi vastuualueeseesi kuuluu mm. projekteihin liittyvien työkalujen ylläpito ja erilaisten tausta-analyysien laatiminen. Tehtävä on määräaikainen, ja sen kesto on noin vuosi. Toivomme, että voisit aloittaa työt mahdollisimman pian.

Odotamme paljon…

  • Muutaman vuoden soveltuvaa työkokemusta – olet jo päässyt näyttämään kyntesi kaupan alan tehtävissä
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta – olet opiskellut esimerkiksi kaupallista alaa
  • Vahvaa analyyttisyyttä ja ongelmanratkaisukykyä – suhtaudut ratkaisukeskeisesti tehtävään kuin tehtävään
  • Hyviä tietoteknisiä taitoja – käytät sujuvasti erityisesti Exceliä, kokemus AutoCad:stä ja MS Visiosta on eduksi
  • Erinomaisia vuorovaikutustaitoja suomeksi ja englanniksi – saksan kielen osaaminen on plussaa
  • Kokemusta projektien organisoinnista, koordinoinnista ja läpiviennistä – tarkalla ja järjestelmällisellä otteellasi pystyt hahmottamaan laajojakin kokonaisuuksia

…tarjoamme enemmän!

  • Mielenkiintoisia työtehtäviä kansainvälisessä yrityksessä – työsi päivittäistavarakaupan ytimessä on täynnä elämää
  • Loistavan mahdollisuuden kehittyä ja edetä työurallasi – oman urakehityksesi lisäksi pääset vaikuttamaan pitkäjänteisesti ja merkittävästi osaston kehitykseen
  • Osaavan tiimin tuen ja kattavan perehdytyksen – käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Kasvavan yrityksen uramahdollisuudet – 70% toimihenkilöistämme on edennyt urallaan
  • Kilpailukykyisen palkan – maksamme sinulle reilun korvauksen tekemästäsi työstä
  • Joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn – haluamme, että työ ja vapaa-aikasi pysyvät hyvässä balanssissa

Tule työkaveriksemme! 

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 17.6.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Tavaranhallinnan projektipäällikkö Ossi Hätönen (puh. 050 387 7529) vastaa ilomielin kysymyksiisi tiistaina 11.6. klo 14.30–16.