Tavaranhallinnan assistentti
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.7.2020

Haemme Järvenpään jakelukeskukseemme

TAVARANHALLINNAN ASSISTENTTIA

 

Oletko kiinnostunut päivittäistavarakaupan alasta ja tavaravirtojen liikkumisesta? Kuvailisitko itseäsi huolelliseksi ja analyyttiseksi tiimipelaajaksi? Mahtavaa, saatat olla uusi tavaranhallinnan assistenttimme!

Jakelukeskuksemme tavaranhallinnan tiimi vastaa tavaravirtojen optimaalisesta liikkumisesta koko toimitusketjussa. Tehtäviisi tavaranhallinnan osastolla kuuluvat muun muassa tavaraliikenteen varmistaminen tavarantoimittajalta jakelukeskukseen ja sieltä myymälöihin sekä tuotteiden elinkaaren seuranta ja hallinta järjestelmissämme.  Tavaranhallinnan assistenttimme vastaavat lisäksi tavaranhallinnan raporttien ja tiedotteiden laatimisesta sekä ylläpidosta. Tehtävä on omiaan henkilölle, joka viettää työpäivänsä mielellään numeroiden ja erilaisten taulukoiden parissa unohtamatta palveluhenkistä ja reipasta asennetta, mikä piristää niin kollegoiden kuin sidosryhmienkin päivää. Työ on kokoaikainen (38 h/vko) sekä toistaiseksi voimassa oleva ja tehtävän aloitus on sopimuksen mukaan syys-lokakuussa 2020.

 

Tällaisia asioita toivomme sinulta

  • Soveltuvaa työkokemusta – plussaa on, jos olet aikaisemminkin ollut tekemisissä tavaravirtojen kanssa
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta - ilahdumme erityisesti, jos olet suorittanut tutkinnon kaupalliselta alalta tai logistiikasta
  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia ja halua oppia uusia järjestelmiä – olet jo harjaantunut excelin pyörittäjä ja omaksut nopeasti uusia toiminnallisuuksia
  • Paineensietokykyä ja hyviä yhteistyötaitoja – olet ehkä tunnettu siitä, että olet aina valmis auttamaan eikä vauhdikas työtahti hetkauta sinua
  • Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa – kykenet kommunikoimaan sidosryhmien kanssa kummallakin kielellä

Tätä kaikkea tarjoamme sinulle

  • Mielenkiintoiset ja monipuoliset työtehtävät – mahdollisuus oman ammattitaidon kasvattamiseen kansainvälisessä yrityksessä, käytämme vuosittain 2,5 miljoonaa euroa työntekijöidemme kouluttamiseen
  • Ammattitaitoisen tiimin tuen – vastapainoa hektiseen työpäivään tuovat huippu mukavat ja toisiaan tsemppaavat tiimikaverit
  • Kattavan perehdytyksen – pidämme huolen, että työsi aloitus sujuu mutkattomasti
  • Arvokasta työkokemusta ison jakelukeskuksen tavaranhallinnan tiimissä – yrityksemme on täynnä uramahdollisuuksia
  • Modernit työskentelytilat – uusin jakelukeskuksemme odottaa sinua Järvenpäässä viihtyisine tiloineen
  • Reilun, vakaan ja joustavan työnantajan – pidämme työntekijöistämme huolta ja haluamme, että työ ja vapaa-aikasi ovat hyvässä balanssissa tarjoamalla työntekijöillemme muun muassa liikunta- ja kulttuuriedun

 

Tule työkaveriksemme!

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake täällä 10.8.2020 mennessä. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Tavaranhallintapäällikkömme Olli Sirainen (puh. 040 661 3316) vastaa ilomielin kysymyksiisi 29.7.2020 klo 10:00-11:00 ja 5.8.2020 klo 10:00-11:00

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1374367
  • Tehtäväalue: Liikenne/kuljetus/ logistiikka, Kaupan ala, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa, Järvenpää
  • Lisätietoja antaa: Olli Sirainen (puh. 040 661 3316) 29.7.2020 klo 10:00-11:00 ja 5.8.2020 klo 10:00-11:00