(Poistunut julkaisusta)

Tavaranhallinnan assistentti, kesätyö
Lidl Suomi Ky

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.1.2019

Haemme iloiseen joukkoomme kesän ajaksi

TAVARANHALLINNAN ASSISTENTTIA

Oletko oma-aloitteinen, positiivinen ja reipas? Onko sinulla huolellinen ja analyyttinen työskentelyote? Pystytkö työskentelemään touko-kesäkuusta syyskuun alkuun asti? Mahtavaa, saatat olla uusi tavaranhallinnan assistenttimme!

Pääkonttorimme tavaranhallintaosasto optimoi keskitetysti tavaran kulkuun liittyviä prosesseja jakelukeskuksista myymälöihin ja sieltä asiakkaalle. Lisäksi osaston vastuualueisiin kuuluvat esimerkiksi myymälöiden layoutin suunnittelu, tilanhallinta ja tuotteiden sijoittelu.  Tavaranhallinnan assistenttina avustat tavaravirtoihin, kampanjointiin ja valikoiman kehittämiseen liittyvissä prosesseissa. Tämä haasteellinen ja monipuolinen tehtävä antaa kattavan kuvan tavaranhallinnan, myynnin ja myymälätoiminnan tukitoimista.

 

Odotamme paljon…

  • Soveltuvaa työkokemusta – plussaa, jos olet päässyt näyttämään kyntesi kaupan alan tehtävissä
  • Soveltuvaa koulutusta – ilahdumme erityisesti, jos sinulla on kaupan alan tai logistiikan koulutus tai olet alan opiskelija
  • Hyviä tietojenkäsittelytaitoja ja erityisesti Excel-osaamista – olet organisointitaitoinen, eivätkä taulukot pelota sinua
  • Ongelmanratkaisu- ja paineensietokykyä – löydät tavan ratkoa myös sellaiset pähkinät, joita et ole aiemmin kohdannut
  • Hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja – tiimityöskentely on lähellä sydäntäsi
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa – pystyt ilmaisemaan itseäsi sujuvasti suomeksi ja englanniksi

 

…tarjoamme enemmän!

  • Monipuoliset ja haasteelliset työtehtävät huipputiimissä – työpäiviäsi sävyttävät mielenkiintoiset työtehtävät ja hauskat työkaverit
  • Henkilökohtaisen kummin – joka tukee sinua koko työjaksosi ajan
  • Mahdollisuuden oman ammattitaidon kasvattamiseen – olet kesätyöntekijänä arvostettu ja tasavertainen kollega, et kahvinkeittäjä
  • Arvokasta työkokemusta suuren kansainvälisen organisaation pääkonttorilla – saat jalkasi kasvuyrityksen ovenrakoon sekä pääset osaksi suurempaa ja kansainvälistä kokonaisuutta
  • Kivan tiimin tuen – sinua vastassa ei ole kivireki vaan joukko osaavia asiantuntijoita
  • Modernit työskentelytilat – uusi pääkonttorimme odottaa sinua Espoossa viihtyisine tiloineen

 

Tule työkaveriksemme!                 

Tilaisuutesi on koittanut. Hae tehtävää täyttämällä sähköinen hakulomake 5.2.2019 mennessä osoitteessa tyopaikat.lidl.fi. Liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi. Kerro hakemuksessasi, koska pystyisit aloittamaan työt.

 

Kysymyksiä?

Kyllä kiitos! Esillepanopäällikkö Sami Lempinen (puh. 040 356 2409) vastaa ilomielin kysymyksiisi maanantaina 21.1. klo 14–16.