(Poistunut julkaisusta)

Taloussihteeri, myyntireskontra, Metsähallitus, Rovaniemi
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.4.2019
Haemme asiakkaallemme Metsähallitukselle Rovaniemelle toimistosihteeriä myyntireskontran tehtäviin.

Toimistosihteerin päivittäisinä tehtävinä myyntireskontrassa ovat mm. asiakas- ja toimittajareksiterin ylläpito, myyntitilausten käsittely, monipuoliset laskutustehtävät, suoritusten kohdistaminen sekä muut myyntireskontran hoitamiseen liittyvät tehtävät.


Edellytämme sinulta

Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. taloushallinon tutkinto)
Aikaisempaa kokemusta muutaman vuoden ajalta myyntilaskujen käsittelystä ja -reskontran hoidosta
Perusymmärrystä tilikartasta, tiliöinneistä sekä arvonlisäveron käsittelystä
Ahkeraa, tarkkaa ja huolellista työotetta
Ongelmaratkaisukykyä
Hyviä tiimityöskentelytaitoja
Ajan tasalla olevaa IT-osaamista sekä MS-Office -ohjelmien käyttötaitoa


Tarjoamme sinulle

Määräaikaisen ja kokoaikaisen työn ajalle 1.5.2019 - 30.9.2020
Monipuolisen ja mielenkiintoisen työtehtävän hyvässä työyhteisössä ja viihtyisissä toimitiloissa


Arvostamme

Aikaisempaa kokemusta taloushallinnon prosesseista (laskutus, reskontrat, kirjanpito)


Kiinnostuitko?

Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si ja palkkatoiveesi. Täytämme työpaikan heti sopivan henkilön löydettyä, joten käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana.


Lisätietoja

Susanna Pohjanen

Rekrytointikonsultti
StaffPoint Oy
Rovakatu 26A 15b, 3.krs
96200 ROVANIEMI
020 7206 668 || Vaihde 030 0472 000