(Poistunut julkaisusta)

Talouspäällikkö
Maintpartner

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.10.2018

Maintpartner on Pohjois-Euroopan johtavia teollisuuden käyttö- ja kunnossapitoyrityksiä, ja Pohjoismaiden johtava toimija energiasektorilla. Maintpartner auttaa parantamaan laitosten tuottavuutta ja minimoimaan prosessihäiriöitä. Pitkäaikaisten käyttö- ja kunnossapitosopimusten lisäksi se palvelee teollisuutta kehittämis-, suunnittelu- ja asennustöissä. Maintpartnerin digitaaliset ratkaisut tehtaiden kunnossapitoon edustavat alan huippukehitystä.

Maintpartnerin oma tarina alkoi vuonna 2006 energiateollisuudesta. Tänä päivänä se palvelee useita teollisuudenaloja: vankin jalansija on energia-, kemian- ja metalliteollisuudessa.

Maintpartner Groupin henkilöstömäärä on noin 1800 henkilöä. Liikevaihto vuonna 2017 oli noin 167 miljoonaa euroa. Maintpartner Groupilla on toimipisteitä myös Ruotsissa, Virossa ja Puolassa. Suomessa maintpartnerilaisia on runsaat 1100. Toimintaa on myös Ruotsissa, Virossa ja Puolassa, joissa työskentelee yhteensä 700 henkilöä. Liikevaihto Suomessa vuonna 2017 oli noin 121 miljoonaa euroa.

Lisätietoja osoitteessa www.maintpartner.fi

Maintpartner Group vahvistaa talouden organisaatiota ja haussa on nyt Jyväskylään

Talouspäällikkö

ottamaan vastuulleen Suomen palvelukeskuksen toiminnot.

Talouspäällikön tehtävänä on vastata Maintpartnerin Suomen palvelukeskuksen toiminnoista, joka hoitaa yhtiön laskutuksen ja palkkahallinnon. Palvelukeskuksessa työskentelee 12 henkilöä kahdessa tiimissä. Talouspäällikkö toimii tiiviissä yhteistyössä eri maiden talouspäälliköiden kanssa konsernin taloustoimintojen yhtenäistämiseksi ja kehittämiseksi. Talouspäällikkö raportoi konsernin talousjohtajalle.

Menestyäksesi tehtävässä, sinulla on usean vuoden kokemus laskutus- ja palkkahallinnon johtotehtävistä, hyvä tuntemus taloushallinnon järjestelmistä sekä erityisesti taito käyttää järjestelmien tarjoamia mahdollisuuksia hyväksi. Kokemus kirjanpidosta tai sen johtamisesta on eduksi. Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa AMK- tai korkeakoulututkintoa sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Henkilönä olet jämäkän itseohjautuva, palveluaktiivinen ja sinulla on kyky hahmottaa asioita kokonaisvaltaisesti. Työskentelytapasi on tavoitteellinen ja järjestelmällinen ja sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, sillä teet tiivistä yhteistyötä sekä sisäisten että ulkoisten sidosryhmien kanssa. Sinulla on vahva kyky johtaa ihmisiä ja saada heidät toimimaan kohti yhteistä päämäärää. Tehtävä edellyttää maltillista matkustusvalmiutta pääasiassa Espooseen ja jonkin verran Ruotsiin ja Puolaan.

Tarjolla on tehtävä kansainvälisessä ja kasvavassa palveluliiketoiminnan edelläkävijäyrityksessä. Panoksesi tulee olemaan tärkeä - saat vaikuttaa ja tuloksesi näkyvät. Tukenasi on kokeneiden kollegojen vahva ammattiosaaminen.

Hakuohjeet: Lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 28.10.2018 mennessä oheisen linkin kautta: https://bit.ly/2OgGrpa

Lisätietoja tehtävästä antaa Compass HRG:n konsultti Saara Hirsto numerossa +358 10 320 24 23 tai sähköpostitse saara.hirsto@compasshrg.fi Parhaiten tavoitettavissa tiistaisin ja torstaisin klo 10-12.