Talouspäällikkö
Suomen Punainen Risti

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.10.2018

Haemme Suomen Punaisen Ristin keskustoimistoon

TALOUSPÄÄLLIKKÖÄ

toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Keskustoimiston talousyksikkö vastaa SPR:n taloushallinnosta, kirjanpidosta, tilinpäätöksistä, reskontrista, maksuliikenteestä, raportoinnista, erilaisista analyyseistä sekä avustaa yksiköitä ja piirejä budjetoinnissa. Asiakkaitamme ovat keskustoimiston yksiköiden lisäksi Nuorten turvatalot ja useita Punaisen Ristin piirejä ja osastoja.

Talouspäällikön ensisijainen tehtävä on toimia esimiehenä talousyksikössä, jossa työskentelee 20 työntekijää. Talouspäällikön vastuualueisiin kuuluvat päivittäinen esimiestyö, valtakunnallisten tukipalveluiden ja sisäisen valvonnan kehittämiseen osallistuminen sekä hyvän hallintotavan edistäminen järjestön johtamisessa. Hänen esimiehensä on talous- ja henkilöstöjohtaja.

Järjestössä on käynnissä laaja tukipalveluiden uudistus, jossa luodaan valtakunnallisesti yhtenäiset palvelut, toimintaprosessit ja tietojärjestelmäratkaisut tukemaan asiakkaiden tarpeita. Talouspäällikkö tukee talous-, henkilöstö- ja tietohallinnon tukipalveluiden kehittämistä erityisesti omalla vastuualueellaan ja hänellä on keskeinen rooli muutosten toteuttamisessa talousyksikön toiminnoissa.

Odotamme sinulta soveltuvaa talouspainotteista korkeakoulututkintoa, vankkaa kokemusta esimiestyöstä ja hyviä henkilöstöjohtamisen taitoja sekä vähintään viiden vuoden kokemusta vaativista taloushallinnon tehtävistä. Kokemus palvelukeskuksien toimintamalleista, Controller-toiminnoista tai hyvään hallintotapaan liittyvistä kehittämistehtävistä on eduksi tehtävässä.

Lisäksi odotamme kykyä hahmottaa asioita kokonaisvaltaisesti, asiakaslähtöistä ja kehittävää työotetta sekä erinomaisia yhteistyötaitoja niin organisaation sisäisen asiakkaiden kuin ulkoisten toimijoiden kanssa. Tehtävässä tarvitaan suomen, ruotsin ja englanninkielen taitoa. Järjestösektorin ja vapaaehtoistoiminnan tuntemus kuten myös kotimaisen ja kansainvälisen projektitoiminnan tuntemus auttavat sinua menestymään tehtävässä. Edellytämme valitulta henkilöltä Punaisen Ristin arvojen kunnioitusta.

Tarjoamme sinulle arvoperusteisen työyhteisön ja mahdollisuuden kehittyä organisaatiossamme. Talouspäällikkönä olet tärkeässä asiantuntijaroolissa järjestömme tukipalveluiden ja johtamisjärjestelmän kehittämisessä.

Työ alkaa 1.1.2019 tai sopimuksen mukaan. Toimipiste sijaitsee Pihlajistossa Helsingissä. Lisätietoja tehtävästä antaa talous- ja henkilöstöjohtaja Tapani Väisänen puhelimitse 020 701 2020 tiistaina 16.10. klo 9.30–11 tai sähköpostitse tapani.vaisanen@punainenristi.fi.

Täytä hakemuslomake palkkatoivomuksineen 24.10.2018 mennessä. Lisää hakemukseesi CV.

https://rekry.redcross.fi/MepRekry/Application/Index/143/

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1191540
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Talous- ja henkilöstöjohtaja Tapani Väisänen, puh. 020 701 2020, tapani.vaisanen@punainenristi.fi