(Poistunut julkaisusta)

Talouskonsultti
Accountor Enterprise Solutions Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.5.2018

Talouskonsulttina Accountor Enterprisella pääset toteuttamaan taloushallinnon tietojärjestelmien kärkihankkeita yhdessä noin 10 henkisen asiantuntevan tiimisi kanssa. Liityt osaksi ketterää tiimiä, jolla on vahva osaaminen kirjanpidosta, konsernikirjanpidosta, reskontrista, tulos- ja taselaskelmista sekä tiedolla johtamisesta. Jotta saat projektit onnistuneesti maaliin asti, odotamme sinulla olevan hyvä taloushallinnon tuntemus sekä aitoa kiinnostusta teknologioihin. Mielenkiintoiset projektit vievät sinut mukaan työskentelemään asiakasyritystemme talousjohdon- ja hallinnon kanssa - tässä jos jossain hommassa pääset aitiopaikalle it-järjestelmähankkeisiin.

Talouskonsultti vastaa projekteissa talouteen liittyvistä osa-alueista kuten asiakkaan kirjanpito- ja reskontraprosessien sovittamisesta Microsoftin Dynamics-maailmaan. Operatiivisten toimintojen osalta talouskonsultti on varmistamassa, että talousasiat ovat yrityksen kaikissa prosesseissa huomioitu sisäisen ja ulkoisen laskennan asettamien vaatimusten mukaisesti. Päivittäisessä tekemisessä tämä voi tarkoittaa vaikkapa koulutuspäivän vetämistä asiakkaalla tai toteutettujen ratkaisujen testaamista toimistolla. Järjestelmähankkeissa tukenasi on tekninen tiimimme ja kokeneet konsulttimme.

Sinussa on ainesta talouskonsultin rooliin, jos

  • asenteesi on rautainen
  • olet valmis matkustamaan työsi puolesta
  • ymmärrät taloushallinnon prosesseja ja haluat olla mukana kehittämässä niitä
  • puhut yhteistä kieltä talousjohdon, controllerien, reskontanhoitajien ja kirjanpitäjien kanssa
  • olet kiinnostunut teknisistä ratkaisuista järjestelmien taustalla
  • nykyaikaiset tiedolla johtamisen mahdollisuudet kiehtovat sinua
  • sinulla on kokemusta taloushallinnon järjestelmistä. Dynamics AX / Dynamics 365 for Operations -osaaminen on ehdoton valttikorttisi

Panostamme Accountor Enterprisessa siihen, että varmasti viihdyt meillä - hyvinvointi- ja kehittymismahdollisuudet ovat meille tärkeitä. Meillä on myös erinomaiset edut, muun muassa kattava sairaskuluvakuutus, matkavakuutus, tulospalkkiojärjestelmä, etätyömahdollisuus, liikunta- ja kulttuuripalveluita, laadukkaat työvälineet ja puhelin- ja autoetumahdollisuus. Olemme kasvuyritys ja tarjoamme työkavereiksi alan parhaat osaajat, uramahdollisuuksia ja etuoikeuden olla rakentamassa edistyksellisiä ratkaisuja. Missiomme on auttaa asiakkaitamme olemaan edelläkävijöitä.

Innostuitko?

Työsuhde on vakituinen ja kokopäiväinen. Toimipaikkasi on Helsingissä, Tampereella tai Turussa. Lisätietoja tehtävästä antaa Head of Financial and BI Services Mika Vatanen. Saat Mikan kiinni numerosta 040 545 0865. Täytä hakemus 20.5 mennessä osoitteessa https://rekry.accountorenterprise.fi/meprekry.